וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "מזמן אמרתי למו שאם יטביע זה ידליק אותנו"

המלך פרגן לחברו, שהטביע על פירס ונתן את האות לקאמבק של קליבלנד מול בוסטון. ריברס: "לא יהיה קל לאף אחת מהקבוצות"

5:20 דקות לסיום הרבע השלישי, הכדור היה בידיים של רייג'ון רונדו. הגארד המצוין של בוסטון סלטיקס, מסר אבל הכדור הגיע ליד הארוכה של מו וויליאמס ובעקבותיה באה חטיפה. לוח התוצאות הראה יתרון 11 לבוסטון, שעד אז שלטה במשחק הראשון בחצי גמר המזרח ונראתה בדרך לניצחון מפתיע שיבטל את יתרון הביתיות של קליבלנד. וויליאמס הטביע על הראש של פול פירס ושינה את המומנטום. קליבלנד קלעה 36 נקודות ברבע השלישי, עצרה את הסלטיקס על 15 נקודות ברביעי, וניצחה 93:101 את דוק ריברס ושחקניו בדרך ל-0:1 בסדרה.

מו וויליאמס, עם 20 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, סיים עם 23 נקודות מדד חיוביות והיה הג'וקר בחפיסה של הקאבלירס. האס, כמה לא מפתיע, היה לברון ג'יימס, שלהט עם 35 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. "ידעתי שמו מסוגל להטביע", החמיא לברון לחברו לקבוצה, "מזמן אמרתי למו שאם הוא יטביע במשחק, זה ידליק אותנו כמו שלא נדלקנו אף פעם. זה לא רק הדליק את הקבוצה, זה הדליק גם אותו". וויליאמס מתנשא לגובה של 1.85 מטר, ואין פלא שכל אוהיו התלהבה מהמהלך של הגארד.

לברון, ששיחק עם פגיעה במרפק ימין, התייחס לאחר המשחק לפציעה, שכפי שהוכח, לא ממש הגבילה אותו. "זה השתפר", אמר קינג ג'יימס, "אבל זה לא תירוץ בשבילי, אני חייב להיות מוכן למשחק מספר 2".

בוסטון קיבלה ערב נהדר מרייג'ון רונדו, שקלע 27 נקודות ומסר 12 אסיסטים, וגם קווין גארנט היה לא רע עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל עקב אכילס של הירוקים היה הספסל, שתרם רק 12 נקודות, 2 מהן של ראשיד וואלאס. "ידענו שזה יבוא", התייחס דוק ריברס לעייפות של שחקניו בסיום ולבליץ של הקאבס בהנהגת לברון, "כבר בסוף הרבע השני הוא התחיל להרביץ. נתנו להם להרגיש נוח מדי". לברון היה אחראי למהפך בסוף הרבע השלישי והגדלת היתרון ברביעי. "ככל שהמשחק התקדם הוא היה יותר אגרסיבי והזריקות נכנסו לו", התפעל מאמן קליבלנד מייק בראון משחקנו. אבל זה רק המשחק הראשון בסדרה, ושתי הקבוצות תפגשנה במשחק מספר 2 בלילה שבין שני לשלישי. "זה לא הולך להיות קל לאף אחת מהקבוצות, וראינו את זה", הזהיר ריברס את הקאבס, ולברון ג'יימס הסכים עמו כשאמר: "כולם אמרו שבוסטון רעה ואין לה מוטיבציה, אבל אני לא האמנתי לדברים האלה, הם מכירים את התמונה הגדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully