וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה דה רוסי: "פורצה לאציו"

קשר רומא יתמוך ביריבה העירונית, שתשחק נגד אינטר (21:45, 5). אוהדי לאציו יתמכו במוריניו: "איש אמיתי בכדורגל מזויף"

לא בכל יום תשמעו שחקן של רומא ועוד אחד בכיר שלובש מלידה את הצבע האדום מעודד בכזו התלהבות את היריבה העירונית המושבעת של הקבוצה, לאציו, אבל כשאליפות איטליה מונחת על הכף, כל האמצעים מקדשים את המטרה. קשר הקבוצה מהבירה דניאלה דה רוסי נשאל האם יעודד את לאציו, שתארח הערב (21:45, שידור ישיר בספורט 5) את אינטר, שרוצה לשוב למקום הראשון, בעזרת תיקו או ניצחון. "ברור", אמר דה רוסי. "פורצה לאציו".

דה רוסי המשיך לאחר מכן בדרבון שחקני היריבה: "אני לא חושב שהם צריכים להשקיע פחות מאמץ ממה ששחקני פארמה השקיעו נגדנו. למעשה, תהיה להם הרבה יותר מוטביציה כי הם עדיין לא הבטיחו את ההישארות שלהם בליגה".

אלא שאפילו שהתכולים מעיר הבירה עדיין לא ניצלו באופן סופי, הרי שלא מעט מאוהדי הקבוצה ביקשו ואף דרשו מהשחקנים להפסיד במטרה לא להגיש לרומא את תואר האליפות על מגש. אוהדי לאציו לא יסתפקו בכך, ויניפו הערב במשחק שלט תמיכה גדול בלא אחר מאשר ז'וזה מוריניו. בשלט המחווה ל"מיוחד" ביציע השרופים, ה'קורבה נורד' יירשם: "אנחנו מכבדים את מוריניו - איש אמיתי בכדורגל מזויף".

"אני מקווה שהם יתנו את הכי טוב שלהם", הוסיף דה רוסי. "באנגליה אף אחד בכלל לא יעלה על דעתו לשאול שאלה כזו, אני לא רואה סיבה למה באיטליה אנשים כל העת חושבים שהמחזורים האחרונים מוכרעים מראש". אולי הוא שכח את פרשת הקאלצ'יופולי?

ולהסבר: המצב המסובך בטבלה הוא די פשוט. רומא עלתה בזכות הניצחון שלה אמש באניו טארדיני 1:2 על פארמה למקום הראשון עם יתרון של נקודה על פניה של אינטר. הנראזורי ישחקו הערב נגד לאציו באצטדיון האולימפיקו, כאשר תיקו ולמעלה מכך ישיבו אותם לפסגה. בתחתית, לאציו מרוחקת שש נקודות מהקו האדום, ותיקו יחתום סופית את הישארותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully