וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הם יכולים לקחת לנו את הנקודות, אבל לא את הרוח"

הישראלי הילל את אוהדי פומפי אחרי הניצחון על וולבס: "הם נתנו שיעור בתשוקה ומחויבות", אך הוסיף: "לא יודע אם אשאר"

העונה המוזרה של פורטסמות רשמה היום (שבת) ציון דרך נוסף, כשקבוצתו של אברהם גרנט ניצחה 1:3 את וולבס במשחקה האחרון העונה. פומפי שוב נלחמה בעיקר על כבודה, שבועות ארוכים אחרי שגורלה לנשור לצ'מפיונשיפ נגזר, וחגגה בסיום עם עשרות האלפים בפראטון פארק שהגיעו למפגן תמיכה מרשים בקבוצתם כדי להמריץ אותה לקראת גמר הגביע מול צ'לסי בעוד שבועיים.

גרנט ניצל עוד רגע נדיר של שמחה כדי להלל את הקהל המקומי ואמר: "אם מישהו בעולם רוצה לקבל שיעור בתשוקה ומחויבות, פראטון פארק הוא המקום. הם יכולים לקחת את הנקודות מאיתנו ולהטיל עלינו חרם העברות, אבל הם לא יכולים לקלקל את הרוח שלנו - לעולם!".

"הייתי מאוד גאה בשחקנים", המשיך גרנט. "הם הפגינו המון אופי, כמו בכל העונה, וגם יכולת טובה. אם זה היה תלוי רק בכדורגל, אין לי ספק שהיינו נשארים בליגה, אבל לא זכינו ליחס הולם. ב-15 במאי כל אחד מאיתנו, המאמנים, השחקנים והאוהדים, נגיע בגאווה לוומבלי עם שלט עליו נכתוב 'עשינו את זה, עשינו את זה'".

לגבי התקווה של פורטסמות לראות אותו נשאר בתפקידו אמר גרנט: "אני לא יודע אם אשאר גם בעונה הבאה. אני אוהב את המועדון הזה, והוא תמיד יישאר בלב שלי אחרי העונה המרגשת שעברתי כאן. אבל קודם כל נצטרך לגלות מה העתיד של הקבוצה, ועד אז גם העתיד שלי עדיין לא ברור. קודם כל נחכה ונראה אם פומפי תהיה במצב בו היא תוכל להתחיל בבנייה מחדש הקיץ, ולשם כך צריך בעלים חדש, הנהלה חדשה ויציבות. אני מקווה שנקבל תשובות בתוך שבועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully