וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו לא שותף בניצחון ויטוריה על ריאל

הישראלי ראה את קבוצתו גוברת על הבלאנקוס 74:80. הלפרין לא נרשם בסגל ב-63:75 של אולימפיאקוס על אריס ובלאט

המחזור ה-31 יצא לדרך הערב (שבת) עם משחק צמרת מרתק בין קאחה ויטוריה וריאל מדריד. הקבוצה של דושקו איבנוביץ' פתחה מצוין, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 15:23, כש-9,200 האוהדים שמילאו את האולם במדריד לא הפריעו לה. המארחת עוד הצליחה לצמק מעט ברבע השני, אלא שהבאסקים הגיבו עם סדרת סלים שסידרה להם יתרון דו-ספרתי עם הירידה לחדרי ההלבשה, 35:46.

צמד הרכזים, סרחיו יול ופבלו פריג'יוני עבדו על צימוק היתרון בעשר הדקות הבאות וגם ברבע הרביעי, אלא שבסופו של דבר שמרה ויטוריה על היתרון, והשיגה 74:80 יוקרתי עד מאוד. מרסליניו הוארטס הוביל את המנצחים עם 17 נקודות באחוזים מצוינים, בעוד טיאגו ספליטר הוסיף 15 וקארל אינגליש 13. ליאור אליהו הפצוע שוב לא שותף. מנגד, 23 של יול המצוין ו-22 של פריג'יוני לא עזרו לחבורה של מסינה, שקלעה ב-41% בלבד ל-2 נקודות. הודות לניצחון פתחו הבאסקים יתרון של נקודה על הבלאנקוס במקום השני בטבלה.

ביוון החל הערב הפלייאוף, כאשר הסדרה שמעניינת את הציבור הישראלי מפגישה, כמובן, את דייויד בלאט ואריס סלוניקי עם יותם הלפרין ואולימפיאקוס. הקבוצה של בלאט סבלה מערב התקפי רע והפסידה 75:63 במשחק הראשון. לינאס קלייזה (19) וג'וש צ'ילדרס (17) הצטיינו בשורות האדומים מפיראוס, כאשר יותם הלפרין לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully