וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אנחנו במקום הרביעי בזכות ולא בחסד"

מאמן בני יהודה חגג את הניצחון והקידום בטבלה, לפני משחק הגביע. עימות בין יצחקי לאוהדי בית"ר, שגם קיללו את קורנפיין

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נעם אשל.

בבני יהודה היו עסוקים בימים האחרונים בעיקר במחשבות על משחק חצי גמר הגביע שייערך בעוד שלושה ימים, וכך גם נראתה הקבוצה עצמה במהלך המחצית הראשונה מול בית"ר ירושלים הערב (שבת). שחקניו של גיא לוזון שברו שוב ושוב את הגנת המארחים, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת, ונראה היה שהעובדה שהקבוצה לא הצליחה לנצח (ואפילו לא לכבוש) מול מועדון גדול העונה, משפיעה. אלא שאז הגיעה מחצית שניה משופרת, בלדוט, עטר וביטון החלו להתמקד, ובני יהודה ירדה עם ניצחון 0:2 באיצטדיון טדי, שהעלה אותה למקום הרביעי, רגע לפני חצי גמר הגביע.

"הגענו במוטיבציית שיא"

מאמן בני יהודה, גיא לוזון אמר בסיום: "אין ספק שזה ניצחון חשוב. אנחנו במקום הרביעי בזכות ולא בחסד. יש לנו חצי גמר ביום שלישי, ואנחנו במאני טייים גם שבועיים לפני הסוף". כשנשאל האם קבוצתו תאפשר למכבי חיפה ניצחון קל, כדי למנוע מהפועל תל אביב אליפות אפשרית, אמר לוזון: "אנחנו מקצוענים, ונהיה כאלה גם במחזור האחרון. גם מול מכבי תל אביב נראינו טוב, ושמרנו על שער נקי, וגם היום, ואנחנו במגמה חיובית. אין קשר בין משחק ליגה למשחק גביע, גם הניצחון כאן לא ייתן לנו יתרון מול אשדוד, ניתן שם פייט וניתן הכל כדי להגיע לגמר".

גם אסי בלדוט, שהיה פעיל מאוד בחלק ההתקפי של הקבוצה הערב, יודע שהמשמעויות של הניצחון יכולות להגיע רחוק: "היה לנו מאוד חשוב לנצח את המשחק הזה כי אנחנו רוצים להגיע לאירופה, והגענו לכאן במוטיבציית שיא". על המשחק ביום שלישי אמר השחקן: "מצפה לנו משחק מאוד מאוד קשה בחצי גמר הגביע, ואם ננצח נוכל לדבר על זכייה בתואר".

עמרי אפק שלא היה הערב בסגל, עדין סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ונכון לעכשיו הוא בספק גדול למשחק חצי גמר הגביע בשלישי. מיכאל זנדברג ספג היום את הכרטיס הצהוב החמישי שלו וייעדר ממשחק הליגה נגד אשדוד בשבת הבאה.

"זה נראה שהעונה נגמרה"

לראשונה מאז ימיו כשוער בקבוצה, ספג הערב איציק קורנפיין קריאות מקהל אוהדי בית"ר, לאור התנהלותו כראש המערכת. האוהדים, שלא מרוצים מהדרך בה הקבוצה מתנהלת, מחו על כך שבכוונתו לשחרר מספר שחקנים בכירים כדי לשרוד וקראו לעברו: "קורנפיין תיזהר, על יצחקי לא נוותר". לאחר המשחק, קיללו חלק מהאוהדים את יצחקי עצמו מכיוון שזה, לטענתם, לא השקיע במשחק, והחלוץ הפנה לעברם אצבע משולשת.

מאמן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם היה מאוכזב מאוד מהיכולת של קבוצתו הערב. "זה משחק שאפיין את סוף העונה", אמר אמסלם, "היינו צריכים לנצל את המצבים במחצית הראשונה". מאמן הירושלמים התייחס למשחק בשבוע הבא מול הפועל תל אביב, ואמר: "אני לא רוצה לדבר על הפועל תל אביב, אנחנו נתעסק במה שטוב לביתר ירושלים. נבוא שבוע הבא ונקווה לתקן את מה שהיה פה". בנוגע לתקרית בסיום המשחק, כאשר ברק יצחקי כביכול הניף אצבע משולשת לאוהדי הקבוצה, אמר אמסלם: "לא ראיתי את זה, מקווה שזה לא היה. ברק שחקן אהוב".

עידן טל נראה כבוי מאוד בסיום המשחק: "במחצית הראשונה דווקא שיחקנו די טוב, חבל. אם לומר את האמת, זה נראה כאילו העונה נגמרה. אם היינו מנצחים היום אולי היה עוד מוטיבציה להמשך, או חשק. נכון שצריך לנצח במשחקים שנותרו, אבל זה לא נראה טוב. ככה אי אפשר לנצח, ואנחנו צריכים לשים לב לדרך בה אנחנו משחקים".

קשר הקבוצה קובי מויאל, שנפצע היום בברכו, יעבור מחר בדיקת MRI. בקבוצה חוששים כי הקשר קרע את המינסקוס, ונראה כי בכל מקרה לא יחזור למגרשים עד לסיום העונה בעוד שבועיים. גם שמעון גרשון שסובל מפציעה בכף רגלו ויצא במחצית, ועמית בן שושן שנפצע בקרסולו והוחלף יעברו מחר בדיקות. השלושה מצטרפים לאבי ריקן שיעדר מול מכבי חיפה בגלל צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully