וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "אני לא מסתנוור מהניצחון"

1.5.2010 / 21:35

מאמן הפועל פ"ת נשאר זהיר גם לאחר ה-1:2 על הפועל ר"ג: "עדיין לא אוכל לישון בשקט". ערן לוי מועמד לעונה הבאה

לחוצה ומאוכזבת משני הפסדיה הראשונים בפלייאוף התחתון, אירחה הערב (שבת) הפועל פתח תקוה את הפועל רמת גן, הצליחה לשים מאחור את כל הבעיות ולנצח 1:2 בקרב התחתית החשוב את אחת מיריבותיה הישירות במאבק נגד הירידה. עוסמן בשירו היה כוכב המשחק עם בישול לשער של אלנתן סלמי ושער ניצחון משלו, אחרי שסרג' איילי השווה זמנית מעמדת נבדל ברורה. לפתח תקוה נותרו משחקים מול הפועל חיפה בקרית אליעזר ובבית מול הפועל רעננה. רמת גן, שהפכה כעת למקופחת הבולטת של השיטה בתחתית, תארח במחזור הבא את הפועל עכו ובמחזור הסיום תצא למפגש בעילוט נגד מכבי אחי נצרת.

בשירו: "ידענו שזה המשחק הכי חשוב העונה"

המאמן המנצח אלי מחפוד התקשה להסתיר את שמחתו בסיום המשחק, אך נשמע זהיר לקראת ההמשך: "היום אפשר לחייך, אבל זה לא חיוך מושלם. לא ראיתי בשבועות האחרונים את הפועל פתח תקוה שאני מכיר ואוהב והיום סוף סוף נראינו כמו שאני רוצה וניצחנו בזכות נחישות ורוח לחימה". לגבי הגול שספגה פתח תקוה מנבדל ברור, אמר המאמן: "זו טעות שיכולה לקרות לשופטים או לקוונים, אבל לא הורדנו את הראש ולא היינו שפופים. הצלחנו, התאוששנו ושכחנו מזה מהר".

מחפוד התייחס גם להפסד המביך 3:0 לאחי נצרת בשבוע שעבר: "קיבלנו סטירה בנצרת וזה לא מתאים לנו, אבל גם אחרי היום לא סיימנו את הסיפור ויש עוד שני משחקים חשובים. אנחנו הבאנו את הקבוצה למצב הזה ואנחנו נוציא אותה מזה".

על ביקורו של אברהם גרנט באימון השבוע: "הוא איש הפועל פתח תקוה וזה שהוא הגיע לאימון מאוד עזר לנו ולדרבן את השחקנים. אני לא מסתנוור מהניצחון, המאבק הוא עוד ארוך, מתיש וקשה. אני מקווה שנוכל לקחת שש נקודות ולהישאר רק בזכות עצמנו". מחפוד, שסיפר כי הוא לא ישן כבר כמה שבועות, אמר: "הלילה שוב לא אוכל לישון בשקט כי הראש שלנו כבר במשחק מול הפועל חיפה בשבוע הבא. אני חייב להגיד מילה טובה על הקהל שלנו, שתמך בנו מאוד היום".

בסיום המשחק מחפוד שחרר אנחת רווחה ואמר לסובבים אותו: "עדיין לא נשארנו בליגה. אנחנו זקוקים לניצחון נוסף ועד אז אי אפשר להיות רגועים, למרות שהניצחון הזה שחרר הרבה לחץ". בקבוצה אמרו כי אחת הסיבות לניצחון הייתה ההחלטה לגבש את השחקנים. גם במהלך השבוע מתוכנן אירוע גיבוש דומה.

עוסמן בשירו, המצטיין של הפועל פתח תקוה הערב: "אנחנו יכולים להישאר בליגה וחייבים להישאר. מתחילת השבוע ידענו שזה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. לפני המשחק אלי אמר לנו שכל אחד צריך להרוג את עצמו בשביל המועדון. שינוי? אנחנו אותה קבוצה, אבל משהו בחשיבה שלנו השתנה וזה מה שעשה את ההבדל היום. אני רוצה להקדיש את הניצחון לאחותי שנפטרה לפני חמישה ימים. אני רוצה להישאר בקבוצה. ההנהלה כבר דיברה איתי והם מאוד אוהבים אותי, גם השחקנים והאוהדים".

הבעלים גל חצור זכה לתמיכה גדולה מהקהל ואמר בסיום: "הניצחון הזה היה מאוד חשוב, אבל עשינו רק חצי עבודה. אנחנו צריכים לנצח עוד משחק אחד כדי להישאר בליגה ואז נדבר על העונה הבאה". המנכ"ל אפי צפריר הוסיף, ספק בציניות: "לא היה צריך את מדורות ל"ג בעומר. לשחקנים היה מספיק אור בעיניים כשעלו לדשא. עוד ניצחון אחד ונשארנו בליגה". במידה שהפועל פתח תקוה תישאר בליגת העל, הקבוצה עשויה לפנות לחלוץ הפועל חיפה ערן לוי, ולנסות להחתימו לעונה הבאה. לוי לא ימשיך בשורות הפועל חיפה מעבר לעונה הנוכחית.

נעים: "הפסד לעכו, ונרד בלי מבחנים"

יובל נעים, מאמן הפועל רמת גן, הגיע מאוכזב מאוד לעמדת הראיונות: "אסור היה לנו להפסיד והשחקנים ידעו שזה משחק של להיות או לחדול. אבל כשמקבלים גולים כאלה במשחקים כאלה, אז זו התוצאה. במחצית השנייה יכולנו להשוות, אבל השחקנים נמצאים בלחץ אדיר. גם בגלל מה שמסביב וגם מה שקורה בקבוצה עצמה. אנחנו כבר חושבים על המשחק הבא".

נעים, שזעם על השיפוט, אמר: "אם יש לי טענות זה רק לשחקנים ולעצמי, השופט לא קבע את תוצאת המשחק. ספגנו שני שערים מטופשים. הפסדנו, אבל אנחנו מסתכלים קדימה".

יחד עם זאת, ניסה נעים גם להישאר אופטימי: "אנחנו יכולים להישאר בליגה. כמו שאמרתי בעבר, בליגה הפנימית הזו כל אחת יכולה לנצח בכל מקום והכל אפשרי. בשביל לחזור לתמונה, אנחנו חייבים לנצח את הפועל עכו, אם לא ננצח אותם נרד גם בלי מבחנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully