וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל רמת גן

הפועל פ"ת השיגה ניצחון חשוב, 1:2 בקרב התחתית החם מול הפועל ר"ג, כשבשירו בישל וכבש. האורדונים ירדו למקום ה-14

מי שחיפש את הנפגעות הראשיות של שיטת הקיזוז, מלבד מכבי חיפה, יכול היה למצוא אותן באורווה בפתח תקוה הערב (שבת) לחוצות ומבוהלות מהמצב אליו נקלעו. הפועל פתח תקוה הייתה במרחק שש נקודות מהירידה ויריבתה הפועל רמת גן בפער מבטיח של שמונה בתום המחזור ה-30, אך למשחק הזה שתיהן הגיעו כשהן עמוק בבוץ. אחרי 90 דקות, פתח תקוה יכולה לחייך בעקבות ניצחון חשוב 1:2 שמציב אותה במקום ה-13 עם 19 נקודות. האורדונים, מנגד, עם 18 נקודות ובמקום ה-14 המוליך למשחקי המבחן נגד השלישית בליגה הלאומית, כשלסיום נותרו שני מחזורים בלבד.

בניגוד לשני המפגשים הקודמים בין השתיים שהסתיימו ב-0:0, הפעם נפלו שערים. זה קרה בעקבות טעויות קשות בהגנה וגם שגיאת שיפוט אחת, אבל לפחות הרשת רעדה. הפועל פתח תקוה, שנוצחה בשני המשחקים הראשונים של הפלייאוף התחתון, הייתה עדיפה בפתיחה ובדקה ה-20 עלתה ליתרון כשעוסמן בשירו בישל לאלנתן סלמי את השישי שלו העונה, הרבה בעזרתו האדיבה של פאבל פרגל. נראה שקרב האגרוף עם מתן לוטטי באימון ביום חמישי הותיר חותם על הבלם הצ'כי שכשל בסגירה.

שמונה דקות לאחר מכן הקוון נחלץ לעזרת רמת גן ואישר שער אותו הבקיע סרג' איילי מעמדת נבדל ברורה. אבל זה היה היום של בשירו. החלוץ הגנאי של פתח תקוה הסתדר ללא קושי עם ההגנה הכבדה של רמת גן והשתלט על כל כדור ארוך ששלח לעברו גיא צרפתי. בדקה ה-38 מהלך כזה הסתיים בשער, כשבשירו התגבר על קובי מוסא ומזווית קשה בעט פנימה לרשת של רפי כהן, מי שבעונה הבאה אמור לשמש כמאמן השוערים של הפועל פתח תקוה ושיתופו הערב עורר תהיות רבות.

המארחים הצליחו לשמור בשיניים על יתרונם השביר לאורך כל המחצית השנייה ועשו את הספתח שלהם בפלייאוף התחתון, לא מעט בזכות תמיכת הקהל הכחול שדחף למלחמה חסרת פשרות של השחקנים. אלי מחפוד וההנהלה שלו יכולים לנשום לרווחה לפחות עד השבוע הבא. לפתח תקוה נותרו משחקים מול הפועל חיפה בקרית אליעזר ובבית מול הפועל רעננה. רמת גן, שהפכה כעת למקופחת הבולטת של השיטה בתחתית, תארח במחזור הבא את הפועל עכו ובמחזור הסיום תצא למפגש בעילוט נגד מכבי אחי נצרת.

מהלך המשחק

דקה 20: גול! במצב האמיתי הראשון שלה במשחק, פתח תקוה כובשת. בשירו קיבל כדור ארוך מצרפתי ומסר לתוך הרחבה, פרגל פספס את הכדור וסלמי הכניע את רפי כהן. 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 28: גול! קלדיירה הגביה כדור חופשי לרחבה, הכדור פגע בגופו של בני חדד ואיילי כבש מעמדת נבדל ברורה. השופט תבריזי טעה כשאישר את השער, 1:1.

דקה 30: צרפתי שלח כדור חופשי מצוין לתוך תיבת החמש, אבל אדו עם הברך שלח מעל השער.

דקה 38: גול! שוב בשירו השתלט ראשון על כדור ארוך ששלח צרפתי לרחבה, אלא שהפעם הוא הקדים את מוסא הרדום ומזווית קשה מצא את הרשת. 1:2 להפועל פתח תקוה.

דקה 43: צרפתי העביר כדור רוחב שפגע במגן אורח וכמעט הכניע שוב את רפי כהן.

דקה 52: בשירו המשיך לנצל את המהירות שלו מול הגנת רמת גן, והבעיטה החזקה שלו מצד ימין נעצרה הפעם אצל רפי כהן.

דקה 63: בן עמי הפך את הכדור מצד ימין למרכז הרחבה, אבל הנגיחה של דאטורו חלפה לרוחב השער.

דקה 71: איילי הסתובב טוב ברחבה, אבל הכדור המסובב שבעט עלה גבוה מעל השער.

דקה 86: גולן העביר כדור מצוין לרחבה, איילי החופשי ניסה מספרת יומרנית מחמישה מטרים ושלח את הכדור מעל השער.

דקה 90: חרמון השאיר לגולן שבעט חלש לידיים של השוער אג'ידה.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן, עמירן שקלים, עידן סרור (אלי ביטון, 63), ג'ונתן אסוס, רפי דהן (שגיב כהן, 69), גיא צרפתי, אלנתן סלמי (ארמון בן נעים, 81), עוסמן בשירו.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא (ג'ורג' דאטורו, 46), גולן חרמון, פאבל פרגל, תמיר בן-עמי, שי חדד, בני חדד (מתן לוטטי, 70), קרלוס צ'קאנה, אנדרה קלדיירה (אלי לוי, 84), מור גולן, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully