וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "באיירן זה המועדון הטוב ביותר שעבדתי בו"

מאמן באיירן מינכן חגג את הבטחת אליפות הבונדסליגה: "אני גאה בהישג הזה". מולר: "עכשיו נררדוף אחרי עוד הישגים"

באיירן מינכן חגגה הערב (שבת) את זכייתה באליפות גרמניה מחזור אחד לסיום העונה. הבווארים, שהיו צמודים לשאלקה בפסגה ערב המחזור עם 64 נקודות, עשו את שלהם עם 1:3 על בוכום באליאנץ ארנה, ונהנו מהפסדה הביתי המפתיע של קבוצתו של פליקס מגאת' 2:0 לורדר ברמן. כעת עומד הפער בין השתיים על שלוש נקודות, אך הפרש השערים העדיף בהרבה של באיירן (39+ לעומת 22+) הבטיח לה מעשית את כתר הבונדסליגה ה-22 בתולדותיה.

אחרי שבחודשים הראשונים של העונה לא היו בטוחים במינכן שהשידוך עם לואיס ואן חאל יעבוד, השלימה המכונה של הגנרל ההולנדי את המשימה הראשונה שלה מתוך שלוש, כשכעת מחכה לה גמר הגביע הגרמני מול אותה ברמן שנתנה לה את האליפות על מגש הערב, ולאחר מכן כמובן גמר ליגת האלופות מול אינטר, בו תנסה להשלים עונת טרבל היסטורית.

"השגנו את המטרה שלנו", צהל בסיום ואן חאל, שהחזיר לבאיירן את האליפות כבר בעונתו הראשונה בתפקיד. "השגנו את המטרה החשובה שלנו - אליפות הבונדסליגה. 25 הדקות הראשונות היו הטובות שלנו העונה באליאנץ ארנה. אחר כך, רק חיכינו לשמוע מה שאלקה עשתה. עכשיו יש לנו שבועיים להתכונן ואנחנו יכולים להיראות אפילו יותר טוב", אמר ההולנדי בן ה-58 בהתייחסו לגמר ליגת האלופות: "התואר הזה חשוב לי. אני לא חושב שיש הרבה מאמנים באירופה שזכו באליפות בשלוש מדינות שונות ואני גאה בהישג הזה. עכשיו אנחנו רוצים עוד תארים. באיירן זה המועדון הטוב ביותר שעבדתי בו".

גם נשיא הכבוד של המועדון, פרנץ בקנבאואר, חגג תוך כדי מחשבות על השבועות הקרובים: "זה רגע מאושר, עכשיו נוכל להגיע לגמר הגביע ולגמר ליגת האלופות רגועים יותר".

תומאס מולר, שחגג שלושער, הוסיף: "זו הרגשה פנטסטית. השגנו מה שעבדנו בשבילו כל העונה. זו העונה הראשונה שלי, האליפות הראשונה ואין יותר טוב מזה. השגנו בדיוק מה שרצינו ועכשיו אנחנו יכולים לרדוף אחרי עוד הישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully