וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל ופרר עלו לגמר טורניר רומא

המדורג 3 בעולם ניצח 4:6, 6:3, 4:6 את גולביס ויפגוש את בן ארצו, שגבר 5:7, 3:6 על ורדאסקו בטורניר מסבב המאסטרס

אחרי שלקח את טורניר המאסטרס במונטה מבלי להפסיד ולו מערכה אחת, המשיך רפאל נדאל לטייל גם על החימר ברומא עד חצי הגמר, שם פגש היום (שבת) את ארנסט גולביס הלטבי. הספרדי הפסיד את המערכה השנייה במשחק, אבל ניצח 4:6, 6:3, 4:6 את גולביס, שדאג להדיח את רוג'ר פדרר בסיבוב השני של הטורניר, אחרי קרב איתנים של 2:47 שעות. נדאל יתמודד בגמר מול דויד פרר, שגבר 5:7, 3:6 על פרננדו ורדאסקו.

שני הטניסאים הצליחו לשמור על חבטות ההגשה שלהם כמעט לאורך כל המשחק, כשנדאל נשבר רק פעם אחת ושובר פעמיים. גולביס חבט לא פחות מ-14 אייסים, לעומת 0 של יריבו הספרדי, אך נדאל הצליח להתמודד עם זה ולנצח כדי לפגוש את דויד פרר בגמר.

רק לפני שבוע וחצי ניצח פרננדו ורדאסקו הספרדי את בן ארצו דויד פרר 7:6, 5:7, 1:6 בדרך לזכייה בטורניר ברצלונה. היום (שבת) בחצי גמר טורניר המאסטרס של רומא היה נדמה שהתסריט עומד לחזור על עצמו, כשורדאסקו התשיעי בעולם עלה ליתרון 1:5 מהיר. אך פרר התעורר ורץ לניצחון שמונה משחקונים רצופים מול ורדאסקו, שנראה מותש וכנראה גם מעט פצוע.

מכאן, וכשפרר במצב של 0:2 במערכה השנייה, ההתמודדות הוכרעה למעשה ולורדאסקו לא היה יותר מדי מה לעשות בדרך להפסד 7:5, 6:3. פרר יתפלל עכשיו להפסד של רפאל נדאל מול ארנסט גולביס בחצי הגמר השני, כדי להימנע ממפגש עם ספרדי נוסף, שטוב בכמה דרגות מיתר השחקנים בסבב כשזה נוגע למגרשי החימר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully