וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: שער מרגש לדייגו בואננוטה

הקשר כבש בניצחון 1:2 על ולז, לראשונה מאז חזר מהתאונה הקשה בה איבד שלושה מחבריו. גודוי קרוז הפסידה 1:0 ברוסאריו

משחקי המחזור ה-17 בארגנטינה נפתחו כבר ביום חמישי ויימשכו בראשון בלילה, זאת עקב חג הפועלים הנחגג היום (שבת). הקרב הצמוד בצמרת מושך את עיקר העניין כמובן, ובשישי החמיצה גודוי קרוז הזדמנות לתפוס את הפסגה לאחר הפסד דרמטי 1:0 לרוסאריו סנטרל, שמתכוננת למשחקי המבחן על ההישארות. עוד קבוצה שתשחק בפלייאוף היא חימנסיה לה פלטה, שסיימה ב-0:0 עם לאנוס ונפרדה ממאמנה. היורדות כבר נקבעו והן צ'קאריטה ואתלטיקו טוקומן. ריבר פלייט, לה צפויים מאבקים קשים נגד הירידה בעונה הבאה בשל שיטת הממוצעים, מתאוששת עם המאמן אנחל קאפה והפעם ניצחה 1:2 את מחליפי ולז סארספילד.

רוסאריו סנטרל - גודוי קרוז 0:1

לקבוצה המפתיעה ממנדוזה הייתה הזדמנות לעלות לפסגה, אבל שער ניצחון דרמטי של המגן הימני, דייגו צ'יטסוף, הכריע את המשחק לזכות סנטרל בתוך תוספת הזמן. המארחים השיגו נקודות חשובות, אך בכל זאת צפויים לשחק בפלייאוף נגד הירידה מול אחת מקבוצות הליגה השנייה.

חימנסיה לה פלטה - לאנוס 0:0

תוצאה רעה מאוד עבור הזאבים, בעקבותיה לקח המאמן דייגו קוקה אחריות והתפטר מתפקידו. חימנסיה, כמו רוסאריו סנטרל, צפויה לפגוש יריבה מהליגה השנייה במשחקי המבחן. לאנוס עדיין יכולה להשיג את הכרטיס לסודאמריקנה, עליו היא נלחמת בטבלת הגביעים עם ולז סארספילד.

ריבר פלייט - ולז סארספילד 1:2

שלושה משחקים מאז חזר מאותה תאונת דרכים טראגית בה איבד שלושה מחבריו, דייגו בואננוטה חזר לחייך עם שער ניצחון מרגש לזכות ריבר פלייט בדקה ה-81. ולז, שהושפלה על ידי צ'יבאס בליברטדורס באמצע השבוע, עלתה כהרגלה עם הרכב משני ואף כבשה ראשונה מרגלי ריקרדו אלברז (8), אבל פאולו פרארי השווה (45) לפני שהגמד קם מהספסל והכריע את המשחק.

טיגרה - ראסינג קלוב 2:1

ניצחון רביעי ברציפות לקבוצה של מיגל אנחל רוסו (כולל משחק ההשלמה מול אתלטיקו טוקומן) על חשבון המאמן לשעבר, ריקרדו קארוסו לומבארדי. קלאודיו ביילר העלה את ראסינג ליתרון בדקה ה-21, דייגו קסטאניו השווה עבור טיגרה בחלוף חמש דקות, אבל הבלם לוקאס אבלדניו הכריע בדקה ה-31.

ארסנאל - ניואל'ס אולד בויס 2:0

האורחים התקדמו עד למקום החמישי, וחשוב מכך - הבטיחו את מקומם בגביע הסודאמריקנה. הניצחון של ניואל'ס הושג הודות לשערים של הבלמים אגוסטין אלאז'ס (12) ורולאנדו סקיאבי (30). מאמן ארסנאל, חורחה בורוצ'אגה, התפטר בעקבות ההפסד שסיבך את קבוצתו בטבלת הממוצעים נגד הירידה לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully