וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו רוצה להרוג את באלוטלי?

סוכנו של שחקן אינטר טוען כי אוהד שיחרר לו את האומים בגלגלים ברכבו: "היו יכולים להרוג אותו. אי אפשר להמשיך כך"

אוהדים של אינטר החליטו להראות למריו באלוטלי מה הם חושבים עליו, רק מקרוב יותר. שחקנה הצעיר של הנראזורי, שסבל לא מעט העונה מהאוהדים שביטאו כלפיו מהיציע את חוסר אהבתם אליו, בלשון המעטה, החליטו לסמן לו זאת בצעד חריף יותר, כך לפחות טוען סוכנו.

סוכנו של באלוטלי, מינו ראיולה, סיפר כי אוהד אלמוני שיחרר את האומים בגלגלים של רכבו. "הם היו יכולים להרוג אותו", אמר הסוכן המודאג. כזכור, אוהדי אינטר קיללו את החלוץ ואפילו ניסו לתקוף אותו במגרש החנייה בסן סירו, כאשר באלוטלי היה בדרכו אחרי הניצחון על ברצלונה במשחק הראשון של חצי הגמר.

לטענת ראיולה, אוהדי אינטר חצו כעת את הגבול: "לפני כמה ימים מריו גילה שמישהו שיחרר את האומים בגלגל שלו", אמר. "אם הוא לא היה זהיר, הוא היה מסתכן במוות על הכביש המהיר. אנחנו לא יכולים להמשיך כך. בנסיבות הללו, מריו לא יישאר עונה נוספת באינטר, אני יכול להיות בטוח בזה".

כזכור, אחרי זריקת החולצה של באלוטלי, החלוץ האיטלקי שלח מכתב התנצלות לאוהדים, אבל הכעס כלפיו נשאר. "מריו לא כועס על האוהדים ולא על חבריו לקבוצה, אבל ברור שהבעיות עם המועדון לא נפתרו", המשיך סוכנו. "אני לא יודע אם הן יכולות להיפתר ועד כמה מהר זה יכול לקרות. באלוטלי התנצל בכנות, אבל מישהו במועדון לא מבין זאת. הם לא רצו להבין אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully