וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: מכבי ת"א וגליל עליון יפגשו בגמר הפיינל פור

1.5.2010 / 12:38

הצהובים הביסו בחצי הגמר את עמק יזרעאל 73:90, גליל עליון/קצרין התגברה על מכבי חיפה החזקה 77:96 בדרך לגמר

חצאי גמר הפיינל פור של ליגת העל לנוער נערכו אמש (שישי) ברמלה ובסיומם נקבע כי במשחק הגמר יפגשו מכבי תל אביב והפועל גליל עליון/קצרין. הקבוצה הצהובה של אריק ג'ימייטיס, שזכתה בשלוש העונות האחרונות בדאבל, גברה בחצי הגמר הראשון על הפועל עמק יזרעאל 73:90, לאחר שהובילה 42:48 בלבד במחצית. את קלעי מכבי הוליכו תמיר שמחוני עם 21 נקודות ושון לבנובסקי עם 20 נקודות. בעמק יזרעאל בלטו מור מנשה עם 26 נקודות ונועם לייש עם 20 נקודות.

בחצי הגמר השני גברה הפועל קצרין/גליל עליון על מכבי חיפה המוכשרת 77:96. קצרין/גליל עליון שלטה במשחק מן הפתיחה והוליכה 36:43 במחצית. את קלעי גליל עליון הוליך יניב שטראוס עם 18 נקודות, ואילו בשירות הירוקים היה זה הסנטר המוכשר אור פלבניק שקלע 16 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים.

לפני צמד המשחקים נערכה השתלמות למאמני הכדורסל באולם ברמלה בהשתתפות מיכאל קיריטיס, המנהל המקצועי של אריס סלוניקי, שהיה בצוות האימון של נבחרת יוון לשעבר. קיריטיס אשר היה המרצה הראשי ביום ההשתלמויות הראשון, נעזר בשחקני האקדמיה לכדורסל של איגוד הכדורסל אשר תרגלו מול המאמנים את התרגילים המיוחדים שהנחה המאמן היווני הבכיר. מלבד קיריטיס השתתפו בהשתלמות גם אלי רבי ועודד קטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully