וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסון: "ידענו שיהיה קשה נגדם"

מאמן הלייקרס חגג את הניצחון בסדרה על אוקלהומה סיטי. בוזר, שסחב את יוטה לניצחון על דנבר: "גרמנו לאנתוני לעבוד קשה"

אחרי שנקלעה לשישה משחקים נגד אוקלהומה סיטי, לוס אנג'לס לייקרס יכולה להתחיל ולחשוב כבר על הסדרה הבאה בדרך להגן על התואר. הלילה (בין שישי לשבת) השחקנים של פיל ג'קסון ניצחו 94:95 עם סל בשנייה האחרונה של פאו גאסול, שהעניק את הניצחון שסגר את הסיפור נגד אחת מהפתעות העונה, וכעת יוטה נמצאת על הפרק של הלייקרס.

"זה הפלייאוף ועל זה מדובר", הבהיר ג'קסון בסיום. "כשיש לך קבוצות שמנצחות 50 משחקים בעונה כמו שהת'אנדר עשו, יש להם את הרגשת גאווה מעצמם. באופן הזה, הם יכולים לשחק משחק שברור שהוא לא רחוק מהיכולת שלנו עכשיו או במהלך העונה. ידענו שזה הולך להיות קשה, וזו אכן הייתה סדרה קשה".

פאו גאסול, שהיה חלש במהלך המשחק וסיים עם תשע נקודות בלבד (4 מ-11 מהשדה), הסביר מה עבד לו בדיוק בזמן הנכון: "זה פשוט מתוק לנצח עם כדור אחרון ולהיות מסוגל לנצח את הבחורים האלה ששיחקו ממש טוב נגדנו. המחצית השנייה שלי לא הייתה טובה, לא היו לי אחוזי קליעה טובים, אבל המשכתי לעבוד והמשכתי לקחת ריבאונדים, שמרתי את הכדורים בחיים. בזריקה האחרונה המשכתי להילחם, וזה הצליח".

קווין דוראנט, שקיווה להגיע רחוק יותר עם אוקלהומה סיטי, והלילה קלע 26 נקודות, נשמע מדוכדך מן הסתם: "אני מתחרה. אני רוצה לנצח בכל משחק שאני משחק. אני רוצה להיות אלוף ולכן דברים כאלה כואבים. אני עובד קשה מאוד, אנחנו עובדים קשה מאוד כקבוצה, כך שאני חושב שבכל פעם שאנחנו עולים לפרקט, אנחנו צריכים לנצח".

בילאפס: "הם גנבו את יתרון הביתיות ופה טמון ההבדל"

גם ביוטה חגגו הלילה אחרי שהשיגו את הניצחון הרביעי על דנבר בבית 104:112. קרלוס בוזר היה במיטבו עם 22 נקודות ו-20 ריבאונדים והעניק למאמנו, ג'רי סלואן, את האפשרות להיות רגוע. "היו לנו רגעים קשים כשניסינו לעצור כמה מהשחקנים שלהם, ובכל זאת הצלחנו למצוא דרך לנצח את הסדרה", אמר המאמן. "אין הרגשה יותר טובה בעולם מאשר לצפות מעמדת המאמן בבחורים האלה נותנים כל מה שיש להם כדי לנצח את המשחק".

גם בוזר הצטרף לדברים של סלואן, ואמר: "כולם שיחקו מצוין. זו הייתה המטרה שסימנו. השחקנים מתייצבים כשצריך אותם. שיחקנו קשוח, עשינו עצרות וגרמנו לכרמלו אנתוני לעבוד קשה בשביל הזריקות שלו".

צ'ונסי בילאפס, שהוביל את דנבר עם 30 נקודות, אמר: "צריך לתת לג'אז את הקרדיט. הם גנבו את יתרון הביתיות והוכח שפה טמון ההבדל. לפעמים כשאנחנו משחקים נגד קבוצות מאוד ממושמעות, אנחנו מתפרקים. אנחנו צריכים להיות מסוגלים לרוץ, אבל להיות בבעיית עבירות גורמת לעצירת הריצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully