וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר הפסידה להנין והודחה בחצי גמר טורניר שטוטגרט

הישראלית לא הצליחה להמשיך את המומנטום ונכנעה לבלגית, שהייתה גדולה עליה, 6:3, 6:2. סלע העפיל לגמר טורניר רודוס

שחר פאר נמצאת אולי בכושר הטוב בחייה והוכיחה את זה מעל ומעבר בטורניר שטוטגרט, אך היום (שבת) בחצי הגמר היא נתקלה במשוכה שכבר הייתה גדולה עליה וכנראה גם על כל טניסאית אחרת בסבב למרות אצבע שבורה, והפסידה 6:3, 6:2 לז'סטין הנין. הבלגית, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם וחזרה בתחילת העונה מפרישה, מדורגת כעת במקום ה-24. אך דירוג לחוד ומציאות לחוד, בטח כשהטניס שלה ברמה כל כך גבוהה והיא נראית כמו המועמדת הבכירה לזכות באליפות צרפת הפתוחה שתיפתח ב-23 החודש.

הטניסאית הישראלית שחר פאר. רויטרס
הנין הייתה פשוט גדולה עליה. פאר/רויטרס

פאר, שחגגה את יום הולדתה ה-23 יחד עם אמה וחברותיה שבאו לתמוך בה באולם, יכולה להתנחם ב-200 נקודות דירוג ו-30 אלף דולר ובטח ביכולת המצוינת שהפגינה על החימר בשטוטגרט. פאר, שכזכור הגיעה עד למעמד הזה אחרי ניצחונות נפלאים על רדוואנסקה הפולניה וסאפינה הרוסיה, נשברה כבר במשחקון ההגשה השני שלה, אבל הצליחה לשבור בחזרה וללחוץ על הנין בדרך ל-3:3. אך הנין הצליחה שוב להעלות את הרמה שלה, ללחוץ על הגז ובעזרת אגרסיביות יוצאת דופן, חבטות גב יד נפלאות ומשחק רשת מצוין לשבור את פאר בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה.

המערכה השנייה נפתחה שוב בשליטתה של הבלגית, שהצליחה להשיג שתי שבירות בדרך ל-1:4. פאר, כרגיל, לא התייאשה, הגישה חזרה ל-2:4 ואפילו עלתה ל-0:30 על חבטות ההגשה של הנין. אבל כשהבלגית נקלעת לצרה היא תמיד מגייסת את חבטת גב היד הקטלנית שלה ושוב הצליחה לשמור על ההגשה בדרך ל-2:6.

יריבתה של הנין בגמר תהיה האוסטרלית הוותיקה סמנתה סטוסור, שעצרה בחצי הגמר השני את הרוסיה המפתיעה אנה לאפושצ'נקובה עם ניצחון קשה 5:7, 3:6. בהמשך הערב סיימה פאר את דרכה גם בטורניר הזוגות, אחרי שהפסידה יחד עם קארה בלאק לג'יזלה דולקו ופלאביה פנטה 7:5, 6:4 בחצי הגמר.

מהלך המשחק

פאר פתחה טוב ולקחה את משחקון ההגשה הראשון בקלילות. הנין השיבה לה בהגשות מוצלחות ובלחץ על חבטות ההגשה בדרך לשבירה ול-1:2. הישראלית, שנהנית מתמיכה של כמה מחברותיה שהגיעו לשטוטגרט, התקשתה לעמוד בקצב של הנין שעלתה ל-1:3, אך פאר הצליחה להתעשת ולשמור על ההגשה בדרך ל-3:2. פאר העלתה את הרמה שלה ואת האגרסיביות והצליחה להשיג שבירה בדרך ל-3:3. פאר לא הצליחה לשמר את המומנטום ונשברה חזרה בדרך ל-5:3. הנין המשיכה את היכולת המצוינת שלה, הייתה גדולה על פאר וזכתה במערכה הראשונה 3:6 אחרי 40 דקות.

הנין המשיכה ללחוץ על הדוושה, לשבור את חבטות ההגשה של פאר ולעלות ל-1:3. הבלגית המשיכה ללחוץ ולהתנפל על הכדורים והצליחה להשיג שבירה נוספת בדרה ל-1:4. פאר שמרה על חבטות ההגשה שלה, צימקה ל-4:2 והייתה קרובה לשבור את הנין במשחקון הבא כדי לחזור למשחק, אך ברגעים הקריטיים היא גימגמה והבלגית ניצחה 2:6.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סלע דווקא העפיל לגמר, ברודוס

הישג מצוין רשם היום דודי סלע, שהעפיל לגמר הצ'לנג'ר ברודוס (פרסים בסך 30 אלף דולר). הטניסאי הישראלי, המדורג 70 בעולם, התגבר על יו-סון לו מטיוואן (78 בעולם), אותו הוא עשוי לפגוש בצ'לנג'ר רמת השרון בשבוע הבא, 2:6, 6:3, 4:6. סלע, שהגיע כמדורג 2 בטורניר, יפגוש בגמר את ריינר שוטלר הגרמני (3 בטורניר, 85 בעולם) או את איגור סיסלינג ההולנדי (162). בזכות הניצחון סלע הבטיח לעצמו 48 נקודות דירוג ו-2,500 דולר, כאשר זכייה בטורניר תוסיף לו 32 נקודות ו-1,800 יורו.

אל המערכה הראשונה הופיע סלע חד. בעוד שיריבו של הישראלי פספס שלוש אפשרויות שבירה, סלע השיג שתי שבירות, שסידרו לו ניצחון 2:6. במערכה השנייה התהפך המומנטום, כשסלע הצליח לשבור פעם אחת, אבל נשבר בצד השני שלוש פעמים בדרך להפסד 6:3. עם זאת, הישראלי התעשט בזמן, הציל שלוש נקודות שבירה במערכה המכרעת, שבר פעמיים בעצמו והגיש לניצחון במצב של 4:5. עם הגב לקיר סון לו עלה במהירות ל-0:40 אלא שסלע חזר, ובגדול, בדרך לארבע נקודות רצופות, ניצחון במערכה וניצחון במשחק כולו.

זו הפעם הראשונה העונה שסלע מעפיל לגמר בטורניר שהוא משתתף, כשהפעם האחרונה שבה ביקר במעמד כזה הייתה לפני קצת פחות משנתיים אז הגיע לגמרי בבייג'ינג והפסיד לאנדי רודיק. הפעם האחרונה שסלע זכה בטורניר הייתה ביולי 2008, אז סיים עם התואר בצ'לנג'ר בואנקובר. הישג השיא של סלע עד הגמר ברודוס היה העפלה לחצי הגמר בטורניר שנאיי, הטורניר הראשון שבו השתתף סלע השנה, אז הפסיד לסטניסלאס ואווינקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully