וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "יש לי הצעות אחרות, אבל גם סבלנות"

מאמן פומפי ממשיך לפלרטט עם התקשורת בנוגע לעתידו, אבל הבהיר: "לא רוצה לעבור עונה כזו. כנראה שזה הולך לכיוון הנכון"

באנגליה מנסים לענות על השאלה האם אברהם גרנט יישאר כמאמנה של פורטסמות גם בעונה הבאה. על רקע העלייה המדהימה לגמר הגביע, מאמן צ'לסי לשעבר מרשה לעצמו להרגיש ביטחון ונהנה לשחק עם התקשורת בשאלה האם יישאר עוד עונה בפומפי.

רק אתמול (שישי) "הניוז" המקומי יצא בקמפיין להשארת המאמן וקרא לאוהדים להעביר את המסר במשחק של הקבוצה היום (17:00) נגד וולבס. לגרנט הבהיר שלא רק פומפי נמצאת על הפרק מבחינתו, ואמר: "אני חייב להיות כן ולהגיד שיש הצעות אחרות. אלא שאני עשיתי מה שאני עושה כל החיים שלי: לא קפצתי ברגע שיכולתי. אני חושב שקצת סבלנות מצידי זה טוב".

בשלב הבא גרנט סיפר מה התנאי להישארותו, ואמר: "נשארתי כאן מכיוון שהלב שלי אמר לי להישאר, אבל אני לא רוצה לעבור עוד עונה כזו. זה היה לי קשה מאוד ואני אוהב לעבוד בכדורגל ולהתעסק עם בעיות שקשורות לכדורגל. לפעמים בעיות כלכליות הם חלק מהמשחק, אבל כשזה ככה, זה לא טוב עבורי ולא טוב עבור המועדון. אני ממתין לראות מה יקרה, אבל כרגע זה נראה שזה הולך לכיוון הנכון. בואו נמתין ונראה".

כזכור, בשבועות האחרונים דווח על התעניינות מצידה של ווסטהאם בשירותיו של גרנט, כשגם שמה של נבחרת בלגיה עלה כתחנה הבאה בקריירה של הישראלי.

ובינתיים מי שעוד מרגיש צורך להודות לגרנט הוא השחקן שלו בפומפי, ג'ון אוטאקה, שקיבל זימון לנבחרת ניגריה שמתוכננת למונדיאל, אחרי שהודח מהסגל לאליפות אפריקה בינואר. "ההגעה של אברהם הייתה דחיפה גדולה עבורי", אמר ל'מירור'. "הוא אמר לי לצאת למגרש וליהנות מעצמי. הוא נתן לי יותר ביטחון. הוא מנג'ר טוב מכיוון שהוא עבד לפני כן במועדונים גדולים והוא יודע לזהות שחקן טוב כשהוא רואה אחד כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully