וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסולו של גאסול

פאו גאסול קלע סל ניצחון ב-94:95 של הלייקרס על אוקלהומה. בשלב הבא: יוטה, שניצחה. מילווקי ואטלנטה למשחק שביעי

זה הלך קשה, נגרר אפילו לשישה משחקים, אבל בסופו של דבר לוס אנג'לס לייקרס העפילה הלילה (בין שישי לשבת) לחצי גמר פלייאוף המערב. פאו גאסול עם סל ניצחון סידר לקובי בריאנט והחברים ניצחון רביעי על אוקלהומה 94:95, ששולח את האלופה לסדרה נגד יוטה, שגם היא העפילה הלילה לשלב הבא.

הג'אז, שגם הם נגררו לשישה משחקים נגד דנבר, ניצחו הפעם בבית 104:112 וחגגו את ההעפלה, כשווסלי מתיוס מנצח על הקונצרט עם 23 נקודות. ויש גם סדרה שמסרבת להסתיים בלי שיהיה מתח עד הרגע האחרון. אחרי שאטלנטה כבר הובילה 0:2 על מילווקי, שחזרה והובילה 2:3, הלילה אטלנטה כפתה משחק שביעי בעקבות ניצחון 69:83 בחוץ.

פאו גאסול שחקן לוס אנג'לס לייקרס חוגג סל ניצחון עם דרק פישר. רויטרס
העבודה הושלמה, עכשיו נראה אתכם מול הג'אז. גאסול חוגג עם פישר/רויטרס

אוקלהומה - לוס אנג'לס לייקרס 95:94 (הלייקרס ניצחו 2:4 בסדרה)

סל ניצחון של פאו גאסול חצי שנייה לסיום אחרי החטאה של קובי בריאנט סידרה כאמור ללייקרס את הניצחון הדרמטי, שבא אחרי קאמבק מאוחר של אוקלהומה למשחק במהלך הרבע השלישי. הלייקרס כבר הובילו בשבע הפרש במהלך הרבע האחרון, אבל גררו את המשחק עד השנייה האחרונה. אחרי אותו סל של גאסול, ראסל ווסטברוק עוד החטיא שלשה עם הבאזר.

קווין דוראנט הוביל את אוקלהומה עם 26 נקודות, אבל האחוזים הרעים שלו מהשדה (5 מ-23) לא הצליחו לסחוב את קבוצתו קדימה. מי שבא לעבודה הוא ווסטברוק, שקלע 21 נקודות והוסיף תשעה אסיסטים, אבל לקובי בריאנט היה ערב משובח קצת יותר עם 32 נקודות, בעוד לגאסול היו תשע נקודות ולא פחות מ-18 ריבאונדים. הסל היחיד שלו במחצית השנייה היה זה שנעל את המשחק.

אחרי שהחטיא 17 מ-20 זריקות, דוראנט שבר את הבצורת עם שלשה מהפינה שהצעידה את אוקלהומה ל-0:10 במהלך הקאמבק של הקבוצה, כשווסטברוק הוסיף סל נהדר, שהעלה את אוקלהומה ל-91:92 כשנותרו 3:04 דקות לשחק. דוראנט עוד הוסיף סל נוסף שהעלה לשלוש הפרש, אבל בשתי הדקות וחצי האחרונות אוקלהומה פשוט לא קלעה ואיבדה את המשחק.

מילווקי - אטלנטה 83:69 (אטלנטה השוותה ל-3:3)

ג'מאל קרופורד סירב לתת לסדרה של אטלנטה ללכת לאיבוד והיה במקום הנכון ובזמן הנכון עבור ההוקס, כשהוכיח שמקומו כשחקן השישי של השנה ראוי. הוא קלע 24 נקודות וכפה משחק שביעי בסדרה הבלתי נגמרת. אחרי שבמשחק מספר 5 הוא סיים עם 4 מ-18 מהשדה ולא היה ממש במיטבו גם בארבעת המשחקים הראשונים, פתאום הוא החל לשחק. המשחק השביעי בסדרה ייערך ביום ראשון באטלנטה.

במילווקי נהנו בעיקר מיכולת של איש אחד, קרלוס דלפינו, שסיים עם 20 נקודות. רבע שלישי גרוע של מילווקי שיבש את העניינים לחגוג את ההעפלה לשלב הבא מול הקהל הביתי. מי שבעיקר איכזבו הם ג'ון סלמונס (שמונה נקודות, 2 מ-13 מהשדה ב-41 דקות) וברנדון ג'נינגס (12 נקודות, 1 מ-9 משלוש ב-37 דקות). מנגד, ג'ו ג'ונסון באטלנטה סיים עם 22 נקודות והיה אחד מהמוציאים לפועל החשובים, כשגם אל הורפורד עם 15 נקודות ו-15 ריבאונדים היה דומיננטי.

אחרי שהמחצית הראשונה הסתיימה ב-31:34 למילווקי, ההוקס רצו ל-11:29 ברבע השלישי וכבר הובילו ב-15 הפרש, בעוד מילווקי קולעת רק 3 מ-17 ברבע הזה. לאחר מכן מילווקי ניסתה לייצר סוג של קאמבק בשש הדקות האחרונות, אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

יוטה - דנבר 104:112 (יוטה ניצחה 2:4 בסדרה)

רבע אחרון מצוין של יוטה העניק לה את הניצחון הכל כך חשוב וההעפלה לחצי גמר המערב לפני המפגש הקשה נגד הלייקרס. קרלוס בוזר עם 22 נקודות ולא פחות מ-20 ריבאונדים היה המצטיין בשורותיה, כשגם הרוקי ווסלי מתיוס עם 23 נקודות היה שחקן מפתח אצל הג'אז. הג'אז סידרו לעצמם ריצה של 0:11 אחרי שכרמלו אנתוני השווה ל-95:95 במהלך הרבע האחרון.

בשלב הזה מתיוס פגע מהקו עם 13 מ-15 והעניק את היתרון ליוטה לקראת הסוף. צ'ונסי בילאפס הוביל את קלעי דנבר עם 30 נקודות, בעוד אנתוני סיים עם 20 ואחוזים לא טובים מהשדה (6 מ-22). בדקות האחרונות, כשברור היה שהניצחון הולך לכיוונה של יוטה, הקהל המקומי כבר עבר להתעסק עם הסדרה הבאה והחל לשיר "נצחו את לוס אנג'לס".

ג'ואי גרהאם קלע 18 מ-21 הנקודות שלו ברבע השני והתגבר עם פיגור 15, אבל בסיום המחצית זה נראה צמוד עם 54:55 ליוטה. הנאגטס פתחו את הרבע השלישי עם ריצה של 0:10 והובילו בשמונה הפרש לפני שיוטה החלה לענות ולהכריע את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully