וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את ויאריאל 1:4

ברצלונה חזרה לשחק משוחרר, הביסה את ויאריאל 1:4 עם צמד של מסי, ושוב פתחה פער של 4 מריאל. ולנסיה גברה על אספניול

את ההלם מההדחה המפתיעה של ברצלונה בשלב חצי גמר ליגת האלופות על ידי אינטר סביר להניח שהקאטלנים לא ישכחו כל כך מהר, אבל הערב (שבת) הם ידעו שהם חייבים לשים את הכל בצד, ולהתמקד בחזרה בליגה, ובמאבק האליפות. המשימה על הנייר היתה לא פשוטה עם מפגש מול ויאריאל, אבל בפועל, שחקניו של גווארדיולה חזרו להיראות כמו קבוצה משוחררת ושמחה, ועם ניצחון 1:4 חזרו ופתחו פער של 4 נקודות מריאל מדריד, שנמצאת במקום השני עם משחק חסר. הבלאנקוס יוכלו לצמק בחזרה את הפער לנקודה אם ינצחו את אוסאסונה ביום ראשון.

מעבר למשחק המרכזי המרתק, שישה משחקים נוספים נערכו ביום שבת בליגה. השלישית בטבלה, ולנסיה, יצאה למשחק חוץ באספניול ושבה הביתה עם 0:2 חשוב, שמקרב אותה צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום השלישי. בתחתית שיפרה סראגוסה את מצבה משמעותית עם ניצחון חוץ 0:1 על לה קורוניה, טנריפה כמעט וזינקה מעל הקו האדום עם 1:2 על סנטאנדר, אבל מלאגה סחטה 1:1 ביתי מספורטינג חיחון ונותרה לעת עתה במקום מבטחים. ויאדוליד המשיכה להסתבך עם 0:0 מול חטאפה.

ויאריאל - ברצלונה 4:1

הפתיחה לא בישרה טוב עבור בארסה, שעדיין נראתה מעט שרויה בהלם ההדחה מול אינטר, ויאריאל ראתה זאת ולא התביישה לתקוף כבר מהפתיחה את שערו של ואלדז, במטרה לעלות ליתרון. רוסי ונילמאר כמעט והעלו את המארחים ליתרון מפתיע, אבל שוערם של האורחים היה ממוקד ועצר פעמיים היטב. אט אט החלה ברצלונה להתעורר, ובדקה ה-19 זה תורגם לשער, בנוהל מוכר: צ'אבי מצא את מסי בתוך הרחבה, והארגנטינאי הסתובב נהדר ושלח בעיטה נהדרת אל הפינה השמאלית, שהכניעה את לופז.

המומנטום של ברצלונה נמשך, ושחקניו של גווארדיולה נכנסו לקצב מהיר. בדקה ה-34 הם זכו בבעיטה חופשית, וצ'אבי סובב אותה מ-18 מטרים מסביב לחומת השחקנים של ויאריאל, והכדור נעצר רק ברשת כדי לקבוע 0:2. לא חלפו 8 דקות, וזה כבר 0:3, עם עוד שער נהדר: בויאן קרקיץ' קיבל את הכדור, ובמהלך מרהיב עקף את גונזאלו, דהר אל השער וסיים את העבודה מול לופז, כשהוא שולח את הכדור אל הפינה השמאלית.

ויאריאל לא הרימה ידיים, המשיכה לתקוף, ובדקה ה-67 היא כבשה שער, למרות שהרבה ספורטיביות לא היתה כאן משני הצדדים: ברצלונה החלה התקפה כששחקן של ויאריאל שכב פצוע, והאוהדים המקומיים החלו לשרוק בוז, אלא שאז איבדה בארסה את הכדור, שהגיע אל נילמאר, וזה שלח את הכדור אל יורנטה שמול ואלדז הצליח לצמק ל-3:1. בדקה ה-80 נרשם אירוע משונה נוסף, כשבוסקטס ראה כרטיס צהוב שני, אך במקום להיות מורחק, הוא הוחלף, מבלי לקבל כרטיס אדום. רגע לפני הסיום נתנה ברצלונה את האקורד האחרון, כשמי אם לא, לאונל מסי מתכבד לכבוש את השני שלו, עם עוד מהלך קבוצתי נאה.

אספניול - ולנסיה 2:0

אחרי שעצרה בביתה את יריבתה המושבעת, ברצלונה, קיוותה הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו לעשות את אותו הדבר גם נגד הקבוצה מעיר התפוזים, אלא שלעטלפים היו תכניות אחרות לגמרי. ולנסיה אמנם הפסידה את חמשת משחקי החוץ האחרונים שלה ולמעשה לא ניצחה משחק חוץ מאז ה-10 לינואר, אלא שהערב מדובר היה בסיפור אחר לגמרי.

האורחים היו טובים יותר במחצית הראשונה אך לא מצאו את הרשת, ואז, בדקה ה-59, הגיע הרגע המכונן של המשחק. אונאי אמרי הוציא את כוכבו, דויד וייה, והכניס במקומו את ניקולה זיגיץ'. שתי דקות עברו, והחלוץ סיים התקפה שהחלה בכדור ארוך של דויד אלבלדה ונמשכה בכדור רוחב של ויסנטה. המופע של החלוץ הסרבי המצוין נמשך בדקה ה-74, הפעם עם בעיטה חזקה מבישול של חואקין. ולנסיה מנצחת 0:2, ועושה צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום השלישי, המוביל הישר לשלב הבתים של ליגת האלופות. אספניול תחפש להבטיח מעשית ורשמית את הישארותה בליגה בשבוע הבא. בן סהר לא שותף.

לה קורוניה - סראגוסה 1:0

הקבוצה המשתפרת של הסיבוב השני צללה מחדש לאזור הסכנה אחרי שצברה שתי נקודות בלבד בשלושת המחזורים האחרונים, אבל רגע לפני שהיא חוזרת אל מתחת לקו האדום היא התעשתה עם ניצחון יקר בריאזור. הגיבור של האורחים שוב היה אדריאן קולונגה, שאיזן זמנית נגד ריאל מדריד בשבוע שעבר, וכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-50.

טנריפה - סנטאנדר 1:2

ההפסד בויסנטה קלדרון במחזור הקודם קטע לטנריפה רצף נדיר של שני ניצחונות רצופים, והערב חזרה הקבוצה מהאיים הקנריים למסלול הנכון, כשהיא יודעת שעד סיום העונה עוד מחכים לה משחקים כמעט בלתי אפשריים בקאמפ נואו ובמסטאייה. רומאן מרטינז נתן למקומיים את היתרון בדקה ה-45, ואיוזה הכפיל בפנדל בדקה ה-56. סיסקו רק צימק לראסינג בדקה ה-71.

מלאגה - ספורטינג חיחון 1:1

אחרי ארבעה הפסדים רצופים התקרבה גם חיחון לאיזור הסכנה, וגם אחרי ששער עצמי של אפונו בדקה ה-43 העלה אותם ליתרון לא היו יכולים האורחים לשמוח, אחרי שפליפה קייסדו השיג את השוויון המיוחל לאנדלוסים בדקה ה-79.

ויאדוליד - חטאפה 0:0

גם הקבוצה של חאבייר קלמנטה נמצאת בעיצומו של פוש אחרון בדרך להישארות, אבל התיקו הביתי המאופס מול האורחת ממדריד, שעדיין נאבקת על מקום בליגה האירופית, הותיר אותה במקום ה-19, שתי נקודות מתחת לקו האדום.

חרז - אלמריה 1:2

נועלת הטבלה מסרבת להרים ידיים, והיא מרוחקת חמש נקודות בלבד מחוף מבטחים שלושה מחזורים לסיום העונה אחרי עוד ניצחון דרמטי. אמיליאנו ארמנטרוס נתן לחרז את היתרון בדקה ה-27, פרננדו סוריאנו איזן כעבור שבע דקות, ומריו ברמחו נגח את שער הניצחון בדקה ה-90.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully