וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם האוהדים של הפועל תל אביב יודעים כדורגל

קבוצת האוהדים האדומה העפילה לגמר טורניר האוהדים של ההתאחדות לכדורגל, ותפגוש את קבוצת אוהדי הפועל פ"ת

ההתאחדות לכדורגל בשיתוף עם "מדינת הכדורגל" קיימו היום (שישי) בפעם השניה את טורניר האוהדים הגדול, במגרש האימונים שליד אצטדיון רמת גן. החל משעות הבוקר הגיעו לרמת גן 15 קבוצות אוהדים מרחבי הארץ שייצגו את קבוצות ליגת טוטו. כל קפטן קיבל עבור חברי קבוצתו את התלבושות הרשמיות של המועדון שהועברו על ידי הקבוצות, וכל הקבוצות התרכזו על עיגול האמצע לתמונה משותפת.

האוהדים זכו להדרכה מצד שחקני עבר והווה של המועדונים ששימשו כמאמנים ליום אחד. בין השחקנים שהגיעו: נמניה וויצ'צ'ביץ' (הפועל תל אביב), סרגיי טרטיאק (בית"ר ירושלים), עבאס סואן (בני סכנין), דוד פיזנטי (מכבי נתניה) ועמיר תורג'מן (מכבי תל אביב). לאחר טקס פתיחה קצר החלו המשחקים שנערכו במקביל על חצאי מגרש. המשחקים נערכו ללא שופטים, כשבין השחקנים היה גם טל פרידמן, כוכב "ארץ נהדרת", ששיחק במדי קבוצת האוהדים של הפועל חיפה.

כל קבוצה שיחקה שלושה משחקים בשלב הבתים, כשבחצי הגמר הראשון גברה הפועל תל אביב 1:2 על בית"ר ירושלים, ובחצי הגמר השני ניצחה הפועל את מכבי בדרבי של פתח תקוה 0:1. משחק הגמר ייערך בשבת הבאה (8.5.10) על כר הדשא באצטדיון רמת גן במסגרת היום הפתוח של ההתאחדות לכדורגל.

הטורניר הוא חלק מהפעילות של ההתאחדות לכדורגל נגד האלימות במגרשים, במטרה לקרב בין אוהדי הקבוצות דרך מפגש על כר הדשא. המשחקים נערכו עם דגש על סובלנות, כבוד הדדי והנאה ספורטיבית טהורה מהמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully