וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו רומא צריכה עזרה מאויבים

הג'יאלורוסי חזרו למקום הראשון עם פער של נקודה ויקוו למעידה של אינטר מול לאציו. רונאלדיניו כבש, מילאן - פיורנטינה 0:1

הליגה האיטלקית, כמו שאר הליגות הבכירות באירופה, תהיה כנראה צמודה ממש עד רגעי ההכרעה שלה. היום (שבת) נפתח המחזור ה-36 כאשר רומא יצאה למשחק חוץ בפארמה והצליחה לחזור עם 1:2 ושלוש נקודות מאוד חשובות שהעלו אותה חזרה למקום הראשון עם נקודה יותר מאינטר, שתשחק מחר מול היריבה העירונית של רומא - לאציו. מאוחר יותר גברה מילאן, שםהתבשרו השבוע כי המאמן לאונרדו לא ימשיך בעונה הבאה, 0:1 על פיורנטינה מפנדל מדויק של רונאלדיניו.

פארמה - רומא 2:1

שישה ימים אחרי ההפסד הכואב לסמפדוריה באולימפיקו, שהוריד את הקבוצה מפסגת הליגה האיטלקית והיה הראשון שלה מזה 24 משחקים, הצליחה רומא לחזור למסלול הניצחונות עם 1:2 על פארמה בטארדיני של הקבוצה מעיר הפרמזן.

הקבוצה מהבירה נרגעה מוקדם מאוד כשכבר בדקה החמישית בעיטה של פרנצ'סקו טוטי מחוץ לרחבה מצאה את הרשת והעלתה את האורחת ל-0:1, כשדניאלה דה רוסי מבשל. רומא שמרה על היתרון הדקה ה-75 כשטוטי פרץ מאגף ימין והגביה לפינה הרחוקה, שם נמצא רודריגו טדאי שכבש את השני של רומא ונראה היה שמבטיח גם את שלוש הנקודות לשחקניו של קלאודיו ראניירי.

פארמה לא התייאשה ואחרי שש דקות הצליחה לצמק כשהגבהה של ג'ונתן ביאביאני הגיעה לראשו של דויד לאנזאפמה. בדקה ה-89 נותרה הקבוצה הביתית עם עשרה שחקנים אחרי הרחקה של חארסס חימנז ואיבדה סיכוי מול הג'יאלורוסי שחגגו ניצחון קריטי ויחזיקו אצבעות ליריבה העירונית השנואה מול אינטר.

מילאן - פיורנטינה 0:1

יומיים לאחר שהודה הבעלים של הרוסונרי וראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, כי מאמן הקבוצה לאונרדו לא ימשיך בעונה הבאה, מילאן סופסוף הצליחה להשיג ניצחון. הרוסונרי גברו 0:1 על פיורנטינה ושברו רצף תוצאות רע של ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים. מילאן איבדה כבר מזמן את הסיכוי לתואר, אך כעת היא קרובה להבטיח את המקום השלישי, שנותן כרטיס ישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות. הרוסונרי היו מעט טובים ומסוכנים יותר, אבל נאלצו לחכות 78 דקות לשער המיוחל. שוער פיורנטינה, סבסטיאן פריי הגיע לשיאו בדקה ה-62, כשהתעופף לחיבורים והדף כדור חופשי של רונאלדיניו. שמונה דקות מאוחר יותר הגיע קלרנס סידורף למצב נוח, אך ירה מעל השער. 12 דקות לסיום הוכשל מרקו בוריילו ברחבה, ורונאלדיניו דייק מהנקודה הלבנה כדי להשאיר את הנקודות בסן סירו. שלוש דקות לסיום איבדה מילאן את מסימו אמברוסיני, שהורחק בצהוב שני, אך התוצאה לא השתנתה. פיורנטינה, שמסיימת עונה מאכזבת במיוחד, איבדה כמעט כל סיכוי לשחק באירופה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully