וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': המוליכות מאבדות נקודות

א.א. פאחם סיימה ב-0:0 עם כרמיאל, ג'ת נוצחה 2:0 ע"י ק.אתא - ההכרעה במחזור האחרון. בדרום חמש קבוצות ינסו להישאר

אחרי שהפועל הרצליה כבר הבטיחה את עלייתה לליגה הלאומית לפני שבועיים, היום (שישי) הצליחה מכבי השקמה רמת חן להבטיח סופית את המקום השני, שיוביל אותה למבחנים על העלייה לליגת המשנה. בתוך כך המוקד בליגה א' דרום עבר למאבקי התחתית, שם לא פחות מחמש קבוצות עדיין נמצאות בסכנה כשנותר מחזור אחד לסיום.

משחקיהן של קבוצות התחתית במחזור הבא והאחרון:

הפועל ערד - הפועל הרצליה
הפועל חדרה - מכבי עמישב
שמשון בני טייבה- מכבי קרית מלאכי
בית"ר כפר סבא - הפועל נחלת יהודה
עירוני נתיבות - הפועל מבשרת ציון

תחתית הטבלה אחרי המחזור ה-29:

12. הפועל ערד 30 נקודות
13. מכבי עמישב 30
14. הפועל מבשרת ציון 29
--------------------------------
15. בית"ר כפר סבא 29
16: שמשון בני טייבה 28


הפועל הרצליה - בית"ר כפר סבא 2:2

כפר סבא קיוותה לנצל את העובדה שהרצליה כבר גמרה את העונה וגם הצליחה לחלץ נקודה, אך לאור התוצאות האחרות היא מתחת לקו האדום.

מכבי השקמה - מכבי עירוני כפר יונה 1:4

השקמה רדפה כל העונה אחרי הרצליה, חלפה בשבועות האחרונים על פני חדרה והיום הבטיחה את המקום השני ואת השתתפותה במבחנים על עלייה ללאומית.

מכבי עמישב - שמשון בני טייבה 0:5

שתי הקבוצות שעלו בעונה שעברה מליגה ב' נפגשו למשחק תחתית חשוב בוינטר ממנו יצאה עמישב כשידה על העליונה. כפיר דהאן כבש את הראשון בדקה ה-14 והכפיל בדקה ה-32 כדי לחתום את תוצאת המחצית. עבד טיטי האורח עוד החמיץ פנדל בתחילת המחצית השנייה לפני שמשה חליוה (75), טל פטרושקה (76) וניב דהאן (82 בפנדל) השלימו את המלאכה ועמישב במקום ה-13 שמבטיח עונה נוספת בליגה א'.

צפרירים חולון - הפועל ערד 0:2

הקבוצה הוותיקה מחולון אמנם גמרה את העונה מזמן, אבל לא התחשבה ברצונות של יריבתה להיחלץ מהתחתית, שמרה על ספורטיביות וניצלה את העדיפות שלה כדי לנצח. לשמחתה, ערד מחזיקה במאזן השערים הטוב ביותר מבין הקבוצות שעוד יכולות לרדת והיא במקום ה-12.

תוצאות נוספות:

הפועל מבשרת ציון - מכבי יבנה 0:0
הפועל כפר שלם - הפועל חדרה 1:1
הפועל נחלת יהודה - מכבי קרית גת 1:1
מכבי קרית מלאכי - עירוני נתיבות 0:1

צפון: ג'ת הפסידה, אום אל אל פאחם סיימה בתיקו

מחזור אחד בלבד נותר לסיום המחוז הצפוני של ליגה א', ואף אחד לא ממש יכול לנחש מי תסיים עם הכרטיס לליגה הלאומית. עירוני אום אל פאחם ומכבי עירוני ג'ת המשיכו גם במחזור ה-29 במלחמת החתול והעכבר, כאשר אום אל פאחם סיימה רק ב-0:0 במשחק החוץ נגד מ.ס. כרמיאל צפת, בעוד ג'ת עצמה איבדה נקודות כשנוצחה 2:0 על ידי עירוני קרית אתא.

המצב כעת בצמרת: אום אל פאחם מקדימה בנקודה אחת בלבד את יריבתה, כאשר במחזור האחרון אום אל פאחם תארח את קרית אתא, בעוד ג'ת תשחק בבית נגד בני ג'דידה. בהפסדה של ג'ת, אלכסיס וינשיים (10) ושי דהן (85) כבשו את השערים לזכות המנצחת, שככל הנראה תסיים את העונה במקום הרביעי.

הפועל עפולה, שתסיים את העונה במקום השלישי, ניצחה 1:3 את מכבי אום אל פאחם. יעקב וייצמן (8) ומתן נחמני (31) העלו את עפולה ל-0:2 עד המחצית, אחמד אגברייה (56) צימק אבל רועי אסולין סגר את הסיפור (90).

אסי גלבוע, שנמצאת במקום החמישי, סיימה עם הפסד 2:1 למכבי צור שלום. מוחמד פודי (32) כבש את השער לאסי גלבוע, כאשר אחריו ויטל רבינוביץ' (42) ודוד בן שושן (50) כבשו את השערים שחתמו את התוצאה.

בתחתית העסק ממשיך להתחמם, כאשר מלבד טירת הכרמל שכבר ירדה ליגה, הקרב על ההישארות נותר בין הפועל בני טמרה להפועל בני ג'דידה. טמרה מקדימה בשתי נקודות את הקו האדום ואת ג'דידה לקראת המחזור האחרון אחרי שבשישי היא סיימה ב-1:1 נגד עירוני טבריה (שלום עקיבא כבש בדקה החמישית לטבריה, עלי עראקיה השווה בדקה ה-27).

תוצאות נוספות:

מכבי טמרה - עירוני טירת הכרמל 0:2
הפועל בני ג'דידה - הפועל כפר קנא 2:3
מכבי כפר קנא - מכבי כפר קרע 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully