וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הגיע לנו לעלות יותר מלכולם"

מגן קרית שמונה חגג חזרה לליגת העל. הבעלים שרצקי: "השחקנים שנמצאים כאן יהוו את הבסיס בעונה הבאה"

עם השמע שריקת הסיום למשחק שלהם נגד סקציה נס ציונה, רצו היום שחקני קרית שמונה ביחד עם הצוות המקצועי וההנהלה ל-200 האוהדים הרעשניים שהגיעו מהעיר הצפונית ללוות את הקבוצה. הסיבה הייתה כמובן שבעקבות ה-0:1 בשפלה, עלתה קרית שמונה לליגת העל אחרי עונה אחת בליגת המשנה וסיימה עונה במסגרתה היא שלטה ללא עוררין בליגה.

הבעלים, איזי שרצקי, אמר בסיום: "זו הרגשה נפלאה. בשנה שעברה כשנפרדנו מליגת העל שמנו לעצמנו מטרה לבנות קבוצה. בנינו פה קבוצה שמתבססת על שחקנים מקרית שמונה והסביבה, שחקנים מוכשרים, והם יהוו את הבסיס שלנו גם בליגת העל. בעסקים שלי יש עליות, אבל גם יש ירידות. אחרי ירידה לתקן את המצב ולא לרדת שוב ואני מקווה לתקוע יתד בליגת העל".

המאמן רן בן שמעון הוסיף: "הרגשה נהדרת, אי אפשר לתאר, אי אפשר להגדיר. בסיום הייתה התפרצות רגשות, כל אחד סוחב עם עצמו את המטענים במשך כל העונה ויש לנו מעט מאוד רגעים לשמוח. אנחנו רוצים ליהנות ולשמח עכשיו, על העונה הבאה נדבר בהמשך".

ברק בכר, שמשחק בקבוצה כבר כמה עונות והיה אחד מהשחקנים שירדו ליגה בשנה שעברה, אמר: "הגיע לנו לעלות ליגה יותר מכל הקבוצות האחרות בלאומית. למרות הקיזוז, ידענו לנצח ועלינו בצדק. בנו פה בסיס מצוין של שחקנים ולקראת העונה הבאה יש בסיס טוב. אם המאמן ישאר, נצליח לתקוע יתד בליגת העל".

סלאח חסארמה הוותיק אמר: "זו הרגשה שקשה לתאר. זה אחד הרגעים המרגשים שהיו לי בקריירה. אני מקווה שכולם ילמדו מהטעויות שעשינו בעונה שעברה, שתבנה פה קבוצה טובה שתדע לייצג את העיר קריית שמונה, ואת כל איזור הצפון בכלל, בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully