וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - הפועל ר"ג: משחק על עונה שלמה

המלאבסים דרוכים לקראת המשחק הגורלי (שבת, 19:10) צרפתי וסלמי בהרכב. בר"ג אומרים: "בשבילנו זה משחק העונה"

בהפועל פתח תקוה יודעים שהפסד ביתי בשבת להפועל רמת גן יגרום לזעזוע גדול בקבוצה (19:10). בשל כך, במועדון החליטו להשאיר את מחירי הכרטיסים המוזלים על כנם (20 שקלים), במטרה לגייס עוד אוהדים לקראת המפגש החשוב הזה. "אם נפסיד לרמת גן מגיע לנו לרדת ליגה. צריך ללכת רק על ניצחון", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "תומר סיני ואפי צפריר עושים הכל בשביל שנתרכז בכדורגל. אולי ביום ראשון נגרום להם לחייך קצת באסיפה".

סיני עצמו, שנכח באימון, יזם ביום חמישי ארוחת גיבוש לשחקנים בהתאם לבקשה של המאמן אלי מחפוד. לראשונה העונה, שחקני הקבוצה התחייבו להגיע למשחק הבית באוטובוס, ככל הנראה על מנת להגביר את רמת הגיבוש. השחקנים הצטוו להגיע לנקודת האיסוף בקיבוץ עינת, משם ייצאו לאצטדיון. שחקן בקבוצה אמר: "זאת החלטה חריגה, אבל נכונה. חייבים להיות יחד במשחק הזה".

על פי האימונים השבוע, אוסטין אג'ידה אמור לפתוח בשער במקום יוסי שקל. זאת גם הסיבה שהשוער לא שוחרר למחנה של נבחרת ניגריה. כזכור, ההודעה ששלח צפריר להתאחדות בניגריה הייתה אחד הגורמים לביטולו של המחנה. גל כהן כשיר למשחק ואמור לפתוח לצד דן אדו במרכז ההגנה, זאת לאחר שהשניים התפייסו בעקבות המריבה שפרצה בניהם בתחילת השבוע. סאלם אבו סיאם פצוע ויפנה את מקומו לעמירן שקלים, כשבקישור רפי דהן הצעיר אמור לפתוח במקומו של שגיב כהן שלאחרונה ניכרת ירידה ביכולת שלו. אלנתן סלמי יפתח במקום אברהים בסיט המורחק.

השבוע הקרין מחפוד לשחקנים קלטת של המשחק מול אחי נצרת, מה שהוגדר על ידי חלקם כ"עונש חינוכי". מחפוד הסביר כי לא מדובר באקט של ענישה אלא בניסיון לשפר אלמנטים מסוימים שלא קשורים לטקטיקה, כמו רוח לחימה.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; עמנואל מתיאס, דן אדו, גל כהן, עמירן שקלים; עידן סרור, ג'ונתן אסוס, רפי דהן, גיא צרפתי; אלנתן סלמי, עוסמן בשירו.

הפועל רמת גן: "אסור לנו להפסיד"

הפועל רמת גן תגיע מחר לקרב התחתית הלוהט מול הפועל פתח תקווה באורווה כאשר היא יודעת שהפסד עשוי לסלול את דרכה של הקבוצה אל מתחת לקו האדום ומשם בחזרה לליגה השנייה. ההפסד הביתי בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה הלחיץ מאוד את כל המערכת של המועדון הרמת גני וכעת מתייחסים למשחק מחר כאל משחק שאין ממנו דרך חזרה.

"בשבילנו זה משחק העונה, אסור לנו בשום פנים ואופן להפסיד בו", אמר גורם בקבוצה. "אם אנחנו מפסידים בפתח תקווה נסתבך ככה שאני לא בטוח אם נצליח לצאת מזה. אוי ואבוי לנו אם לא ניקח נקודות", הוסיף הגורם.

סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יובל נעים לאחר שהמגן הימני קובי מוסא שסובל מדלקת בגיד האכילס, השלים היום אימון מלא והוא כשיר ככל הנראה למשחק. אם מוסא לא יוכל בסופו של דבר לשחק, יפתח קרלוס צ'קאנה בעמדת המגן. גם מתן לוטטי שנזרק אמש מהאימון אחרי קטטה עם הבלם הצ'כי פאבל פרגל, התאמן היום כרגיל ובהנהלת הקבוצה נוטים של להחמיר עם השניים שהחליפו אמש מהלומות באימון הקבוצה.

המאמן נעים מתלבט עדין לגבי איוש חוליית הקישור אולם נראה כי שי חדד שסופסל במשחק האחרון, יחזור לקישור האחורי לצידם של בני חדד ואנדראה קלדיירה כאשר החלוץ סרג' איילי שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב להרכב ויפתח על חשבונו של ג'ורג' דאטורו בחוד.

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא (קרלוס צ'קאנה), גולן חרמון, פאבל פרגל, תמיר בן-עמי, שי חדד, בני חדד, קרלוס צ'קאנה (עמית אוחנה), אנדרה קאלדיירה, מור גולן, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully