וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מ.ס אשדוד: "אם לא ננצח, לא עשינו כלום"

האדומים יודעים שהם חייבים לשמור על הפסגה. זהבי ודה רידר יפחו. סטויקיץ’: ”נעשה את המקסימום” (שבת, 17:10, ספורט1)

הפועל תל אביב סיימה היום (שישי) את הכנותיה למשחק מחר מול מ.ס אשדוד. האדומים, שיגיעו בפעם הראשונה למשחק מהמקום הראשון, מתייחסים בכובד לראש לאשדוד שהיא אחת משלושת הקבוצות היחידות בליגה שהוציאו נקודות העונה מהפועל בבלומפילד. "אם לא ננצח מחר, לא עשינו כלום בניצחון בקרית אליעזר", אמר אחד האדומים.

לפני האימון קיים אלי גוטמן אסיפת קבוצה ובה הקרין לשחקנים קטעים משני המשחקים העונה נגד אשדוד, במטרה להראות להם את השינויים ביניהם (המשחק הראשון הסתיים ב-2:2, בשני ניצחה הפועל 0:4). "במשחק הראשון לא היה לחץ על שחקני היריבה ולא הייתה משמעת טקטית", אמר גוטמן לשחקנים, "אתם יכולים לראות את הדברים האלה במשחק השני, בו עשינו לחץ על הכדור בכל החלקים במגרש. מחר אני מבקש שאותם דברים יבואו לידי ביטוי. אני רוצה לחץ כבר בחלק המגרש שלהם ולמנוע מהם לפתח את המשחק. אנחנו צריכים לשלוט בקצב המשחק מהתחלה".

גוטמן גם דגש מיוחד על משה אוחיון ודמטירי מקרייב ואמר: "אוחיון הוא זה שמניע את המשחק שלהם. אני רוצה שתמנעו ממנו את הכדור ואת מסירות העומק שלו ולא לתת למקרייב שטח חופשי באזור הרחבה".

בצד המקצועי, נראה כי גוטמן החליט להמשיך עם אותו הרכב מקרית אליעזר. כלומר, לצידו של אביחי ידין, שלא התאמן היום בגלל כאבי גב אבל אמור להיות כשיר למשחק, יפתח ערן זהבי ודניאל דה רידר ימשיך כקשר השמאלי. אגב, אם ידין לא יהיה בסופו ל דבר כשיר, זוראב מנטשאשוילי שחוזר מהרחקה, יתפוס את מקומו בקישור. בצד הימני של החוליה האחורית נראה כי דני בונדר ימשיך לקבל את הקרדיט, למרות שגוטמן עדיין מתלבט בינו לבין עומרי קנדה.

הנהלת הפועל תמשיך מחר את מבצע ההוזלות בכרטיסים כאשר כרטיס ליציע 8 יעלה 50 שקלים וכרטיס לשערים 10-11 יעלה 30 שקלים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גיל ורמוט, דניאל דה רידר, איתי שכטר, מהראן לאלה.

הכנות אחרונות לחצי גמר הגביע

באשדוד יודעים שהמשחק מחר נגד הפועל תל אביב מהווה גם הכנה אחרונה לקראת משחק חצי גמר הגביע נגד בני יהודה בשבוע הבא ולכן מתייחסים במועדון בשיא הרצינות להתמודדות נגד האדומים שרצים לאליפות. בקבוצה לא מתכוונים לוותר על המשחק מחר וראשי הקבוצה הזהירו את השחקנים מאדישות או שמירת כוחות לגביע.

סגל מלא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן יוסי מזרחי כאשר גם רחמים צ'וקול וגם סטפן קינאווה החלימו מפציעותיהם והם כשירים למשחק. מזרחי עדין מתלבט לגבי מספר עמדות כאשר לא ברור עדין מי יפתח בעמדת המגן השמאלי. נכון לעכשיו נראה כי אדיר טובול ימשיך בעמדה זו אולם גם צ'וקול עשוי לבוא בחשבון. גם בקישור האחורי מתלבט מזרחי האם להרכיב את קינגווה שחזר פציעה או לתת לניר ביטון ועידן וייצמן את חולצת ההרכב. עידן שריקי ודמיטאר מקרייב יפתחו כרגיל ביחד בהתקפה.

"אם ננצח מחר את הפועל תל אביב זה יהיה טוב לביטחון שלנו אחרי שני ההפסדים האחרונים", אמר השוער דראגן סטויקיץ' לקראת המשחק. "זה לא יהיה קל בחוץ, הפועל קבוצה טובה מאוד, נעשה את המקסימום. אם נשחק טוב ונפסיד זה עדיין יהיה טוב לביטחון לקראת הגביע, אבל כל תוצאה אחרת תהיה בעייתית. אנחנו חושבים רק על המשחק הקרוב", הוסיף השוער הקרואטי.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונסאלס, אדיר טובול (רחמים צ'וקול), ניר ביטון, עידן ויצמן, משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully