וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי: "עכשיו יש לי זמן לחשוב על העתיד"

הגרמני של דאלאס לא שולל כי יהפוך לשחקן חופשי אחרי שקבוצתו הודחה ע"י סן אנטוניו. קליבלנד - בוסטון (א', 5+ לייב)

הדרבי הטקסני בין דאלאס לסן אנטוניו לא אכזב. היה ברור שכל תוצאה בו תגרור אחריה גל של פרשנות חדשה והערכות לגבי הקבוצות ועתידן, ובשוך הקרבות היו אלה הספרס ניצחו 2:4 ועלו לפנות בוקר (שישי) לחצי גמר המערב של פלייאוף ה-NBA, אחרי שגברו על המאבריקס 87:97 במשחק השישי. דאלאס הולכת הביתה אחרי הסיבוב הראשון של הפלייאוף בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות, ואחרי עשר עונות רצופות בהן השיגה למעלה מ-50 ניצחונות בעונה ורשמה רק גמר NBA אחד, אין ספק שמדובר בקבוצה מאכזבת במיוחד.

"אנחנו נרגשים מהניצחון על דאלאס", אמר בסיום מאנו ג'ינובילי, שהוליך את סן אנטוניו עם 26 נקודות. הספרס פתחו חזק וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 8:22 אולם דאלאס חזרה למשחק, נעזרה ביכולת כבירה של דירק נוביצקי במחצית השנייה, ואף עלתה ליתרון נקודה במהלך הרבע השלישי. אבל אז הגרמני נכנס לבעיית עבירות, הספרס נהנו מ-21 נקודות של ג'ורג' היל וסיימו עם ניצחון ביתי שהעלה אותם שלב. "אני חושב שהוצאנו מהם הרבה אנרגיה עד שהם הצליחו לחזור למשחק", אמר טים דאנקן שקלע 17 נקודות והוריד 10 ריבאונדים, "ניצלנו את זה וגמרנו את המשחק ברבע הרביעי".

"אני לא גאה בחוסר היכולת שלי בעשר השנים האחרונות להשפיע כמו שרציתי", אמר הבעלים של דאלאס מארק קיובן, "אני מרגיש שאני חייב לאוהדים התנצלות, אבל ככה זה בעסקים". בקיץ הקרוב לדירק נוביצקי יש אפשרות להפוך לשחקן חופשי, והגרמני של דאלאס הצהיר כי לא יעשה כן, אבל אחרי ההפסד לספרס ששלח אותו הביתה, נוביצקי נשמע קצת אחרת. "לא חשבתי עדיין על העתיד שלי", אמר, "עכשיו יש לי זמן לחשוב על העתיד ועל האפשרויות שלי".

ג'ייסון ריצ'רדסון: "אני רק מנסה להיות הקלף המשוגע"

לפני תחילת הסדרה בין פיניקס לפורטלנד, לא מעט פרשנים וחובבי NBA סברו כי הסאנס יחלפו על פני יריבתם בסוויפ. פיניקס הגיעה לפלייאוף במומנטום מצוין, פורטלנד סבלה מפציעות ומחסורו של ברנדון רוי, אבל המשחק הראשון בסדרה סיפק הפתעה כשהבלייזרס ניצחו באריזונה. כבר אז היה ברור שהסאנס לא יטליילו, אבל אחרי שישה משחקים הם הצליחו לעמוד במשימה והשלימו 2:4 אחרי שניצחו בפורטלנד 90:99.

כוכב הניצחון ברוז גארדן היה ג'ייסון ריצ'רדסון, שהמשיך ביכולתו הטובה וקלע הפעם 29 נקודות (10 מ-16 מהשדה) להן הוסיף 7 ריבאונדים. "כולם יודעים מה סטיב נאש יכול לעשות, כולם יודעים מה אמרה סטודמאייר יודע לעשות, אני רק מנסה להיות הקלף המשוגע", אמר ריצ'רדסון, "הקלעי השלישי, לעזור לקבוצה לנצח ולנסות להגיע עמוק לתוך הפלייאוף".

"ריצ'רדסון קלע מצוין מבחוץ ויצר לנו מצבים", החמיא סטודמאייר לחברו, "הוא תוספת חשובה לקבוצה ועוזר לנו מאוד בפלייאוף, אני מקווה שזה ימשיך ככה בסיבוב הבא". הפעם האחרונה בה הסאנס ביקרו בסיבוב השני הייתה בפלייאוף 2007, אחרי שעברו בסיבוב הראשון את הלייקרס, אבל אז הם נעצרו על ידי סן אנטוניו. ביום שני הקרוב הם יפגשו את אותה סן אנטוניו, ואפשר לצפות למלחמה גדולה ויצר נקמה שיבער בפיניקס. למה? כי מאז עונת 2002/03 הספרס העיפו את פיניקס מהפלייאוף ארבע פעמים.

מי שנפרד מהפלייאוף הוא ברנדון רוי, הגארד המצוין של פורטלנד, שהחל את הסדרה פצוע ובכל זאת הצטרף לחבריו. "אני שמח שיכולתי לשחק", אמר רוי, שתרם 14 נקודות, "לא יכולתי לשחק טוב כמו שרציתי, אבל לפחות אני מתחיל את הקיץ כשאני יודע שאני בריא ואחרי שגמרתי את העונה במגרש עם החברים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully