וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואנס נבחר לרוקי העונה

כוכב סקרמנטו הוכתר כצפוי לשחקן השנה הראשונה הטוב ב-NBA. סטפן קרי סיים במקום השני, ברנדון ג'נינגס רק שלישי

בסקרמנטו תיערך הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לכבודו של טייריק אוואנס, אחרי שהנהלת ה-NBA הכריזה כצפוי על בחירתו של כוכב הקינגס לרוקי העונה. אוואנס ניהל מאבק צמוד לאורך כל העונה מול סטפן קרי וברנדון ג'נינגס על התואר הנכסף לשחקן השנה הראשונה הטוב ביותר, ובסופו של דבר הקדים את שניהם בפער ניכר. אוואנס זכה ל-491 נקודות בהצבעת 123 אנשי התקשורת שהשתתפו בתהליך הבחירה, לעומת 391 נקודות של קרי ו-204 של ג'נינגס.

"זה אחד החלומות שלי מאז שהייתי ילד, ואני מאוד גאה שהוא התגשם", אמר אוואנס במסיבת העיתונאים החגיגית לכבוד זכייתו. מאמנו, פול ווסטפאל, הוסיף: "הוא היה הרוקי העקבי ביותר שראיתי אי פעם, ומצפה לו קריירה נהדרת בעתיד. מהיכרותי איתו אני יודע שהוא לא רואה את התואר הזה כהישג, אלא רק כנקודת הפתיחה".

אוואנס נלקח על ידי הקינגס בדראפט האחרון בבחירה הרביעית, שהייתה שנויה במחלוקת לאור העובדה שריקי רוביו עדיין היה פנוי, והפך במהרה לאיש המרכזי של פול ווסטפאל. הוא עזר לקינגס המשתפרים להגיע למאזן של 25 ניצחונות, כשהוא מעמיד ממוצעים מרשימים של 20.1 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים למשחק, שהפכו אותו לרוקי הרביעי בהיסטוריה שקולע יותר מ-20 נקודות, קוטף יותר מ-5 ריבאונדים ומוסר יותר מ-5 אסיסטים למשחק, אחרי שלברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן ואוסקר רוברטסון עשו זאת לפניו.

בפעם האחרונה שאחד משחקני הקינגס הוכתר לרוקי העונה הייתה ב-1979, כשהקבוצה עוד שיחקה בקנזס סיטי, כשפיל פורד זכה בכבוד. אוואנס אף שיחזר את הישגו של ג'ף פטרי, הג'נרל מנג'ר שבחר אותו בדראפט, שזכה בתואר ב-1971.

עדכון ראשון: 18:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully