וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלשני רוח: משיח הידרדר למקום השישי

הישראלי סיים 11 ו-22 את שני השיוטים בשבוע הייר, צוברי ירד למקום ה-9. בדגם ה-470 גיל כהן וממרייב טיפסו למקום השלישי

אחרי שכולנו ראינו את נמרוד משיח מתקרב למדליה בשבוע השייט בהייר שבצרפת, נראה שבכל זאת המדליה קצת רחוקה. היום (חמישי) נערכו השיוטים השביעי והשמיני, כאשר שייט הניל פרייד הישראלי נדחק למקום השישי כשבשיוט הראשון של היום הוא סיים במקום ה-11 ואילו בשני הוא סיים במקום ה-22, במה שנחשב לשיוט הגרוע ביותר שלו מתחילת השבוע. למשיח יש כעת 47 נקודות שליליות והוא מקדים בשש נקודות את יין צ'אנג קינג השלישי מהונג קונג.

גם על המדליסט האולימפי, שחר צוברי, עבר יום בינוני. צוברי, שדורג אתמול במקום השישי אחרי שהתגבר על פתיחת התחרות הרעה שלו, סיים פעם נוספת במקום השני את השיוט השביעי, אבל הגיע רק למקום ה-26 בשיוט השמיני, מה שדרדר אותו שלושה מקומות אל המקום התשיעי. שלומי איובי מדורג עשירי אחרי מקומות 16 ו-7, ולירן מחלב מדורג 27 אחרי שסיים 12 ו-28. בתחרות המקבילה לנשים, מעין דוידוביץ' רחוקה מהפסגה כשהיא במקום ה-22 אחרי שאת שני השיוטים היום היא סיימה במקומות 19 ו-22. שיר אבני נמצאת במקום ה-27.

בדגם ה-470 הצליחו צמד השייטים הישראלי, גידי קליגר וערן סלע, להתקדם למקום השביעי כשבארבעת השיוטים האחרונים הם סיימו במקומות 5, 8, 13 ו-22. אייל לוין ואייל המבורגר מדורגים במקום ה-18, יוגב יוסף וים אמיר מדורגים במקום ה-40. אצל הנשים, גיל כהן ודנה ממרייב מתקרבות מאוד למדליה וקיפצו למקום השלישי אחרי שסיימו ראשונות את השיוט השישי, אך בשיוט השביעי הן הגיעו רק למקום ה-19, כשהשיוט הזה נזרק. בדגם הלייזר רדיאל נופר אדלמן מדורגת במקום ה-46.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully