וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: פרר הדיח את מארי בשמינית הגמר

הסקוטי המשיך להתקשות על החימר והפסיד 6:3, 6:4. נדאל דרס את האנסקו. שטוטגרט: סאפינה מחכה לפאר ברבע הגמר

לאחר שהמדורג ראשון הודח והמדורג שלישי עלה לסיבוב השלישי, ניסה היום (חמישי) נובאק דג'וקוביץ' (2 בעולם) להיות המדורג הבכיר הראשון שמעפיל לרבע גמר טורניר רומא (פרסים בסך 2.75 מיליון יורו). הסרבי פגש את תומאס בלוצ'י (28 בעולם), שקיווה להיות הברזילאי הראשון מאז גוסטבו קוורטן שמעפיל לשמונת האחרונים בטורניר.

אלא שדג'וקוביץ' לא נתן לזה לקרות. בשנה שעברה הפסיד המדורג שני בעולם לרפאל נדאל בגמר, והשנה הוא רוצה לסיים מקום אחד גבוה יותר. דג'וקוביץ' ניצל שתי שבירות במערכה הראשונה על מנת לנצח 4:6, כאשר אחת נוספת, אל מול ההגשות החלשות של יריבו, הספיקה לו לניצחון בתוצאה זהה במערכה השניה, כעבור שעה ו-27 דקות של משחק.

יריבו של דג'וקוביץ' בשלב הבא יהיה פרננדו ורדאסקו המצוין (9 בעולם), שבניגוד ללייטון יואיט, דווקא הצליח להתסדר היטב עם גיז'רמה גארסיה-לופז (42) בדרך ל-4:6, 6:7 לאחר שעה וארבעים דקות של משחק.

לרפאל נדאל היה יום עבודה קצר נוסף על המשטח האהוב עליו, עם 3:6, 2:6 חלק על ויקטור האנסקו הרומני בתוך שעה ועשרים דקות בלבד. ברבע הגמר היה יכול לחכות לשור ממאיורקה רובין סודרלינג, שהדיח אותו מהרולאן גארוס אשתקד, אך השבדי הובס על ידי סטאניסלס ואווינקה 6:3, 6:2.

ספרדי נוסף שהעפיל לשמונה האחרונים היה דויד פרר, המדורג 13, שנתן לאנדי מארי, המדורג רביעי, שיעור במשחק על חימר. פרר שלט במשחק מן הפתיחה, וניצל יום הגשות חלש של הסקוטי כדי לנצח 3:6 במערכה הראשונה בלי קשיים מיוחדים. במערכה השנייה היו למארי שתי הזדמנויות לשבור את ההגשות של פרר ולחזור למשחק, אבל שתיהן הלכו לאיבוד, והספרדי שייט לניצחון 4:6 במערכה השנייה.

בהמשך טיפס גם ג'ו ווילפריד צונגה לרבע הגמר, עם ניצחון חלק 3:6, 4:6 על סנטיאגו ג'יראלדו הקולמביאני. בשלב הבא יחכה לצרפתי המוכשר יריב קשה בהרבה - המנצח בין דויד פרר לאנדי מארי. הלטבי ארנסט גולביס, שהדיח את רוג'ר פדרר בסיבוב הקודם, עבד קשה יותר דווקא מול פיליפו וולנדרי האיטלקי לפני שניצח 2:6, 6:3, 6:7 בשובר שוויון דרמטי במערכה השלישית. יריבו ברבע הגמר יהיה פליסיאנו לופז, שניצל את פרישתו של איבן ליוביצ'יץ' מיד בתחילת המשחק בין השניים.

בטורניר שטוטגרט (סך פרסים של 700 אלף דולר), עלתה דינארה סאפינה לרבע הגמר שם תפגוש את שחר פאר. הרוסיה המתקאמבקת עמלה קשה מול אגנס שבאיי ההונגרייה לפני שהתאפסה במערכה השלישית וניצחה 6:7, 6:3, 0:6. המדורגת ראשונה, קרוליין ווז'ניאקי, הודחה אחרי הפסד מפתיע 6:4, 6:4 ללוסי ספארובה הצ'כית בשמינית הגמר. יריבתה הבאה תהיה הרוסיה אנה לאפושצ'נקובה (138 בעולם), שהדהימה את ויקטוריה אזרנקה עם 3:6, 3:6.

ז'סטין הנין עלתה גם היא לשמונה האחרונות אחרי שגברה בדרבי בלגי על ינינה וויקמאייר 3:6, 5:7, בדרך למפגש מסקרן מול ילנה ינקוביץ', שניצחה 2:6, 2:6 את צבטנה פירונקובה. ברבע הגמר הנוסף תפגוש סמנתה סטוסור, שניצחה 3:6, 0:6, 2:6 את הרומניה אלכסנדרה דולרו, את נה לי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully