וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "נוכל לנצח את חיפה והפועל ת"א"

29.4.2010 / 11:59

מנג'ר מכבי ת"א ביטל את השמועות לפיהן שחקניו יפתחו רגליים נגד הירוקים: "לא מתייחסים לדבר מלבד השגת המקום השלישי"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את מכבי חיפה ביום שני הקרוב בבלומפילד. הצהובים נלחמים על המקום השלישי והכרטיס לאירופה, ואת אף אחד במועדון לא מעניין הקרב בין החיפאים להפועל תל אביב על האליפות. במועדון הגיבו בגיחוך לטענות לפיהן השחקנים יפתחו רגליים או לא יתאמצו נגד הירוקים כדי לעזור להם במאבק האליפות.

סגל כמעט מלא עמד לרשות המנג'ר אבי נמני, מלבד הקשר גיז'רמו ישראלביץ' הסובל מקרע בברך וסיים את העונה. נכון לעכשיו, מעריכים בקרית שלום כי תקופת ההחלמה של הקשר תהיה בין 3-5 חודשים, דבר שישפיע באופן ישיר גם על ההחלטות לגבי השארת שחקנים כאלה ואחרים בסגל הקבוצה גם בעונה הבאה, שכן ישראלביץ' יחמיץ את כל פגרת הקיץ, את ההכנות לעונה הבאה, ובמקרה הטוב יהיה כשיר רק לאמצע הסיבוב הראשון של העונה הבאה.

נמנ נשאל על העובדה שלקבוצתו תהיה השפעה מכרעת על מאבק האליפות, ואמר: "אנחנו מבינים את כל העניין סביב מאבק האליפות, אבל אנחנו מתעסקים רק במה שאנחנו צריכים להתעסק, וזה להשיג את המקום השלישי. זאת היתה המטרה, זהו היעד שלנו מתחילת העונה והוא בהישג יד. אנחנו לא מתייחסים לשום דבר מעבר לכך". המנג'ר התייחס לסיכויי קבוצתו לנצח גם את מכבי חיפה וגם את הפועל תל אביב בשניים מתוך שלושת המשחקים שנותרו, ואמר בהחלטיות: "אני מאמין ובטוח שנוכל לנצח".

לגבי הטענות והשמועות לפיהן שחקניו לא יתאמצו נגד חיפה, הוסיף המנג'ר: "אני מבין את הגורמים החיצוניים שמסביב, שיש להם את האינטרסים והמטרות שלהם, אבל אנחנו לא יכולים להתייחס לכל מה שנאמר. אנחנו צריכים להיות מפוקסים ולהתרכז. מה שיקרה לקבוצות אחרות זה רק בידיים שלהן, ולא בידיים שלנו. כל המשחקים שלנו נגד מכבי חיפה הם מעניינים. אין ספק כי מכבי חיפה היא קבוצה מצוינת, וברור שמצפה לנו משחק מאוד קשה, אבל אנחנו רוצים להיות באירופה וזה יותר חשוב מכל דבר אחר".

נמני נשאל האם שלושת המשחקים הנותרים מהווים סוג של הכנה לקראת העונה הבאה. "אנחנו קודם כל צריכים להשיג את היעד שלנו, שזה המקום השלישי, ואני מאוד מקווה שנשיג אותו. לאחר מכן נתפנה לעונה הבאה, למרות שכבר עכשיו, תוך כדי, אנחנו עוסקים גם בבניה של השנה הבאה וזה לא קל. חלק גדול מהשחקנים ימשיך גם בעונה הבאה, ושחקן כדורגל נמצא במבחן כל משחק ומשחק. שחקנים צריכים להבין שבכל דקה בוחנים אותם, והם צריכים לתת את שלהם בכל פעם מחדש".

לבסוף, התייחס המנג'ר לפצועים איביצ'ה אילייב ויניב עזרן, שלא צפויים לשחק בשני, ואמר: "מבחינה רפואית הם עדיין לא מוכנים למשחק לצערי. אילייב עבר ניתוח והוא כרגע בשלבי החלמה, אני מקווה שנוכל להלביש אותו אולי למשחק הזה, ובוודאות למשחק הבא. אם יוכל לשחק מספר דקות בסוף משחק, גם זה משהו מבחינתו, כי הוא נעדר מתחילת ינואר והיה אחד השחקנים הדומיננטיים שלנו העונה. לא נסכן אף שחקן. לגבי עזרן - אני עדיין לא חושב שהוא מוכן".

הבעלים מיטש גולדהאר נחת אמש בישראל, יהיה נוכח במשחק נגד מכבי חיפה וככל הנראה יישאר עד השבוע הבא גם למשחק הדרבי נגד הפועל תל אביב. גם נציג הבעלים, ג'ק אנג'לידיס, חזר השבוע מחופשה בביתו שבקפריסין ונכח היום באימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully