וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אוסישקין זכתה בגביע האיגוד

האדומים השלימו דאבל אחרי שמחקו את הפסד המשחק הראשון וניצחו 51:75 את כוכב יאיר. נאור: "עשינו עונה מופלאה"

הפועל אוסישקין זכתה הערב (חמישי) בגביע האיגוד לאחר שגברה 51:75 על אליצור כוכב יאיר במשחק הגומלין. כזכור, קבוצת האוהדים התל אביבית הפסידה במשחק הראשון 91:83 (הפסדה הראשון העונה), אלא שהפעם, מול 1,200 אוהדים נלהבים, מדובר היה בסיפור אחר לגמרי. אוסישקין השאירה את כוכב יאיר על 19 נקודות בלבד בחצי הראשון ו-55 במשחק כולו, כאשר טוהר חיימוביץ (21 נקודות 5 חטיפות) ומתן נאור (14 נק', ו-9 ריב') הצטיינו בשורות האדומים, שחוגגים דאבל שלישי ברציפות מאז הקמתם.

במהלך המשחק הצביעו האוהדים האדומים לשחקן העונה שלהם ובחרו במתן נאור, שסיים כמלך הסלים של הקבוצה והעמיד שורה סטטיסטית של 17 נק', 6 ריב' ו-3 חטיפות למשחק. "אני מודה לאוהדים על הבחירה אבל רוצה לתקן אותם, הם השחקן המצטיין", אמר נאור המאושר בסיום. "עשינו עונה מופלאה אבל זוהי רק ההתחלה ובעונה הבאה מצפה לנו אתגר גדול. אנחנו קבוצה מגובשת עם חבר'ה מדהימים ואני רוצה להודות להם על עונה מופלאה".

מאמן הקבוצה, שרון אברהמי, הוסיף: "מה שהלך בהדר יוסף היה מטורף, זו חויה מדהימה לשחק מול קהל כזה, עם שחקנים כאלה ובמועדון כזה. בתחילת השנה עוד חששתי לרדת לליגה הארצית אבל מהר מאוד הבנתי שעשיתי צעד מצויין, יש להפועל אוסישקין הווה ועתיד גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully