וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תענוג להיות שחקן ספסל בבלומפילד

28.4.2010 / 16:45

שחקני בני יהודה, הפועל ומכבי תל אביב חנכו את הספסלים החדשים במגרש, שיוצרו על ידי ד"ר גב בסטנדרט אירופאי

וינסנט אניימה, איתי שכטר וגילי ורמוט מהפועל תל אביב, מאור בוזגלו ועמנואל מאיוקה ממכבי תל אביב ודלה אינוגבה, עמרי אפק, אסי בלדוט וכפיר אדרי מבני יהודה, הגיעו היום (רביעי) להשיק את כיסאות המחליפים הממותגים החדשים במגרש, וניצלו את ההזדמנות הנדירה שנקראה לרובם לשבת על ספסל המחליפים בבלומפילד. השחקנים מאד התרשמו מהמושבים הנוחים, אבל ביקשו לציין כי הם מעדיפים להתרכז בדשא.

במהלך ראשון מסוגו בישראל, חבר המותג ד"ר גב לבלומפילד, והחליף את כיסאות שחקנים המחליפים הישנים במגרש, בכיסאות ממותגים בסטנדרט אירופאי וכפי הנהוג באיצטדיוני הכדורגל המובילים בעולם.

מטבע הדברים, זוכים כיסאות המחליפים לחשיפה גדולה בטלוויזיה ובעיתונות הספורט בזמן משחקים ובסיקור שלאחריהם והם מהווים פלטפורמה שיווקית לפירסום וחסויות. את הכפפה בישראל הרימה חברת ד"ר גב, ובמהלך של מתן חסות על ספסלי השחקנים המחליפים באצטדיון בלומפילד שודרגו ספסלי הבטון וכסאות הפלסטיק עליהם ישבו השחקנים המחליפים, לכיסאות נוחים, מיוחדים וממותגים.

בעיסקה הושקעו 600 אלף שקל, לתקופת חסות של שלוש שנים. לצורך התקנת הכסאות שופץ כל אזור הספסלים. כדי לא לקפח אף קבוצה מבין השלוש המשחקות באצטדיון - הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ובני יהודה, הוחלט לבחור לכיסאות צבע ניטרלי: אפור.

"ד"ר גב גאה לתמוך בספורט ולהיות החברה הישראלית הראשונה שנוטלת חסות על ספסלי שחקנים באצטדיון ישראלי", אמר מנכ"ל החברה יוסי אלבוחר. ניר פרצלינה, מנכ"ל היכלי הספורט: "אני שמח על שיתוף הפעולה ומקווה כי גם הפעם בלומפילד יהווה את הסנונית הראשונה למהלכים דומים בספורט הישראלי. אני שמח גם על ההזדמנות להרגיע את האוהדים: לא הורסים את בלומפילד, אלא משקיעים כסף באצטדיון ובפיתוחו".

  • עוד באותו נושא:
  • בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully