וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז נגד השמועות

מנג'ר ליברפול ביטל את הדיבורים שקושרים אותו ליובנטוס: "העתיד שלי הוא המשחק נגד אתלטיקו" (22:05, ספ' 2)

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

הליגה האירופית מבטיחה לספק לנו ערב דרמטי ומותח ביום חמישי, כשחצאי הגמר יקבעו את העולות לגמר שייערך בהמבורג ב-12 במאי, וכל תוצאה תספק לנו גמר מרתק ומיוחד. אנפילד יהיה אדום מתמיד וסוער מתמיד, כשליברפול תארח את אתלטיקו מדריד למשחק שמבטיח ניצוצות. האדומים של רפא בניטז שואפים לצאת מהעונה המאכזבת מבחינתם עם תואר אירופי מתוק, וכדי לעשות צעד משמעותי בכיוון הזה עליהם למחוק את היתרון של הקולצ'ונרוס, שניצחו 0:1 במשחק הראשון בין השתיים בויסנטה קלדרון. במפגש הראשון בין השתיים אתלטיקו שלטה בקצב והאנגלים הציגו כדורגל נרפה ויכולת חיוורת, אולם עתה, כשהאוהדים בגבם, באנפילד רוצים לראות כדורגל טוב וגם תוצאות טובות.

פולהאם היא קבוצת מרכז טבלה בפרמיירליג, ובניגוד לשכנתה צ'לסי, הקבוצה האפרפרה מקרייבן קוטג' אינה מורגלת באור יקרות אירופי. ביום חמישי בערב אזור מערב לונדון השכונה ממערב לונדון יכולה להיות המקום הכי שמח בעיר, או לחילופין המקום הכי מדוכדך בעיר. הכל תלוי בתוצאה שישיגו האנגלים מול המבורג. במשחק הקודם פולהאם נזקקה לבונקר ויכולת הרואית של שוערה האוסטרלי מארק שוורצר כדי לחלץ 0:0 שמותיר לה סיכוי לא רע. מנגד, המבורג לחוצה משום שמשחק הגמר ייערך באיצטדיונה ובמועדון להוטים לארח ולזכות בגביע לעיני הקהל הביתי. רוד ואן ניסטלרוי וחבריו שלטו לחלוטין במשחק הקודם, והם יודעים שהפעם עליהם לתרגם זאת לשערים כדי לעלות לגמר.

ליברפול - אתלטיקו מדריד (22:05, ספורט2)

ה-0:4 של ליברפול על ברנלי במחזור הליגה האחרון החזיר את הצבע האדום ללחיי יוסי בניון וחבריו. ליברפול אומנם שביעית בפרמיירליג ורחוקה רק שתי נקודות מהמקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, אבל בקבוצה לא מקדימים את המאוחר, וקודם כל חושבים על הליגה האירופית. הניצחון על ברנלי נטע ביטחון בשחקנים, והם מאמינים שביכולתם להפוך את העונה המאכזבת לכזאת שבכל זאת תיכנס להיסטוריה המפוארת של המועדון. בסך הכל ליברפול באה למפגש במומנטום חיובי, כשמלבד הפסדה לאתלטיקו במשחק הקודם, היא לא נוצחה בחמשת משחקיה האחרונים. פרננדו טורס הפצוע ייעדר מהמפגש, מאקסי רודריגז ייחסר אף הוא, אך מי שיצטרף לסגל הוא הקשר אלברטו אקווילאני, ששותף נגד ברנלי.

במשחק הקודם סטיבן ג'רארד לא הותיר את חותמו על הנעשה במגרש, והפעם האדומים יהיו חייבים יכולת משופרת מצד הקפטן שלהם. הקשר המוכשר התמודד בשבוע האחרון עם חרושת שמועות שגרסה כי נישואיו במשבר, וידע להתעלם מהן, ועתה עליו להמשיך בקו הזה גם מול אתלטיקו. "לא אשקר, קשה לאבד את החלוץ המרכזי, זה פוגע באמונה שלך", התייחס סטיבי ג'י לחסרונו של טורס, והוסיף בנימה צ'רצ'יליאנית: "אנחנו מוכנים למשימה וניתן הכל, אנחנו חייבים להשאיר זיעה ודם במגרש. נקווה שלא נצטרך להבקיע הרבה גולים ושננצח את המשחק עם שני גולים. היו הרבה מצבים שבהם היינו עם הגב לקיר ואנשים הטילו בנו ספק, אבל אנחנו עולים לכל משחק באמונה שאנחנו יכולים לנצח, עשינו את זה בעבר ונקווה שנעשה זאת זה שוב. זה משחק שכל כדורגלן רוצה לשחק בו".

יוסי בניון צפוי לפתוח בקישור של ליברפול, יחד עם חאבייר מסצ'ראנו ולוקאס, כשבהתקפה יתופקדו דירק קויט ודויד נ'גוג. הבוקר (חמישי), מספר שעות לפני המשחק, התייחס רפא בניטז גם לעתידו בליברפול, שכרגיל לוט בערפל. "אני לא אוהב את השמועות", התייחס המנג'ר הספרדי ללחשים שקושרים אותו ליובנטוס בעונה הבאה. "העתיד שלי הוא המשחק נגד אתלטיקו. ביליתי את השנה האחרונה בהקשבה לשמות כמו מרטין אוניל, ז'וזה מוריניו, יורגם קלינסמן ופרנק למפארד, אבל שמרתי על העבודה שלי. כעת כל הפוקוס שלי הוא על המשחק הבא. אם נעפיל לגמר הליגה האירופית, זה יהיה ענק עבור המועדון".

אתלטיקו מדריד מחפשת גמר אירופי ראשון מאז ההפסד לדינמו קייב בגמר המחזיקות ב-1985/86, והקולצ'ונרוס מרגישים קרובים למעמד הנכסף. כמו יריבתה, קבוצתו של קיקה סאנצ'ז פלורס סבלה מעונה מאכזבת וזו ההזדמנות שלה להמתיק אותה. אתלטיקו הייתה חסרה קצת מזל בוויסנטה קלדרון כדי להגדיל את יתרונה, והייתה חסרה גם את סרחיו אגוארו. עתה הארגנטינאי חוזר להרכב, ויוסיף לאורחים מחץ בחלק הקדמי. אגוארו כבש עד כה 12 שערים במפעל, ושיתוף הפועלה שלו בחוד עם דייגו פורלאן יקשה על חייהם של בלמי ליברפול.

"אנחנו בטוחים ונחושים", אמר קפטן אתלטיקו אנטוניו לופז, אנחנו יודעים שזה הולך להיות משחק קשה וליברפול תשחק אחרת ממה שהיא שיחקה בוויסנטה קלדרון". דייגו פורלאן, שהבקיע את השער היחיד בעימות הקודם, נשמע בטוח ביכולתו וביכולת חבריו. "ניצחנו ברוב המקרים ששיחקנו באנפילד", אמר פורלאן, "אני מקווה שגם הפעם נוציא תוצאה טובה. אנחנו יכולים להגיע לגמר, כולנו חולמים על זה. תמיד אהבתי לכבוש ולחגוג וזה חלום לשחק משחק כזה גדול באיצטדיון עם היסטוריה מפוארת, אלה משחקים שחלמתי עליהם כילד וראיתי אותם בטלוויזיה, ועכשיו אני הולך לשחק באחד כזה". .

הרכב משוער ליברפול: פפה ריינה, דניאל אגר, ג'יימי קראגר, גלן ג'ונסון, סוטיריוס קירגיאקוס, חאבייר מסצ'ראנו, לוקאס, סטיבן ג'רארד, יוסי בניון, דירק קויט, דויד נ'גוג.

הרכב אתלטיקו מדריד: דויד דה חאה, תומאש אויפלושי, לואיס פראה, אנטוניו לופז, אלברו דומינגז, סימאו, פאולו אסונסאו, ראול גרסיה, פיליפה רייס, דייגו פולראן, סרחיו אגוארו.

פולהאם - המבורג (22:05, ספורט1)

אוהדי הקוטג'רס משפשפים עיניים בתדהמה ומנסים לעכל את מצב: הם צעד אחד מגמר הליגה האירופית. לזה לא ציפו העונה במערב לונדון, וכדי שחלומם יתגשם הם חייבים לנצח את המבורג. המשחק הקודם הסתיים ב-0:0, כששוער פולהאם מארק שוורצר הוא האחראי לתוצאה, אחרי שהיה מצוין במשחק בגרמניה. עתה פולהאם חייבת עוד הצגה אחת ממנו, כדי לעשות היסטוריה ולעלות לגמר אירופי ראשון בתולדותיה.

פולהאם ניצחה העונה בביתה ענקיות דוגמת ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס, כך שהיא מאמינה ביכולתה לנצח את המבורג. מאמן פולהאם רוי הודג'סון יידע רק לפני המשחק האם חלוצו בובי זאמורה כשיר להתמודדות. זאמורה כבש 19 שערים העונה, כולל ברבע הגמר נגד וולפסבורג, אבל פציעה בעקב אכילס מעמידה אותו בספק למשחק. "מצבו השתפר, הוא רץ קצת", אמר הודג'סון על זאמורה, יטפלו בו לפני המשחק ואז נדע". הודג'סון בונה לא רק על כושר שחקניו, אלא גם על כושרו של הקהל. "קיבלנו העונה עזרה אדירה מהקהל, ואני בטוח שהוא יעודד אותנו חזק", אמר המאמן, "התוצאה פתוחה לגמרי, והתיקו המאופס הוא לא רע להמבורג, כי אם הם יבקיעו גול, אנחנו נהיה חייבים להבקיע שניים".

המבורג בלחץ אדיר לקראת המשחק. הגרמנים רוצים לעלות לגמר אותו הם מארחים , והיו מתוסכלים מאוד מכך שלא הצליחו לכבוש במשחק הראשון, למרות שהגיעו לשפע של מצבים. התוצאות האחרונות בליגה וחוסר ההצלחה מול פולהאם הביא לפיטוריו של המאמן ברונו לבאדיה, ומחליפו הזמני הוא עוזרו ההולנדי ריקרדו מוניז. "יש תוצאות גרועות מזאת שהשגנו בבית", אמר מוניז, "בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלנו הבקענו שמונה שערים, גם בלונדון נבקיע, אני בטוח".

"זה שלב מאוחר מאוד בעונה, הם שיחקו הרבה משחקים יחד ועוזר המאמן שלהם נכנס לתפקיד ככה שלא יהיה שינוי בסגנון", אמר הודג'סון על השינוי שעברה המבורג, "אני מצפה לאותה המבורג שנגדה שיחקנו".

הגרמנים מגיעים למשחק אחרי תבוסה כואבת בליגה, תבוסה ששמה חותם על פיטוריו של לבאדיה, והם יודעים שאי העפלה לגמר תסמן את העונה כולה ככישלון צורב. הקשר הפעלתן פיוטר טרוכובסקי מושעה, וליכולתו של הבלם ג'רום בואטנג תהיה חשיבות רבה, משום שלא נראה כי פולהאם תסתגר בביתה כפי שהסתגרה במשחק החוץ בין השתיים. הגרמנים יפתחו עם רוד ואן ניסטלרוי בחוד, כשלצדו מלדן פטריץ', והם יקבלו תמיכה מג'ונתן פיטרויפה, זה רוברטו ודויד יארולים.

הרכב משוער פולהאם: מארק שוורצר, סיימון דייויס, פול קונצ'סקי, ארון יוז, ברדה הנגלנד, דיקסון אטוהו, דמיאן דאף, דני מרפי, קלינט דמפסי, זולטן גרה, בובי זאמורה.

הרכב משוער המבורג: פרנק רוסט, גי דמל, יוריס מתאייסן, ג'רום בואטנג, דויד יארולים, רוברט טשה, זה רוברטו, ג'ונתן פיטרויפה, דניס אאוגו, רוד ואן ניסטלרוי, מלאדן פטריץ'.

עדכון ראשון: 28/4/2010, 21:31

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully