וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: בלאט ואריס יפגשו את הלפרין ואולימפיאקוס

קבוצתו של המאמן הישראלי הפסידה למארוסי 84:76, ותפגוש את אולימפיאקוס עם הגארד הישראלי, שניצחה את פאנליניוס

דייויד בלאט ואריס סלוניקי יכולים להיות מרוצים מההעפלה שלהם לפלייאוף, אבל הערב הם ספגו הפסד ביתי כואב למארוסי, במחזור הסיום של העונה הרגילה, מה שסידר להם מפגש עם לא אחרת מאשר אולימפיאקוס של יותם הלפרין וניקולה וויצ'יץ', כבר בסיבוב הראשון. אריס הפסידה 84:76 בביתה, וסיימה במקום השביעי בליגה. אריס הוליכה בפתיחה, וירדה ביתרון נקודה בסיום הרבע הראשון, אבל מארוסי ביצעה מהפך וירדה ביתרון 35:39 בסיום המחצית הראשונה.

האורחים שמרו על היתרון ברבע השלישי, ופתחו פער לקראת הסיום ממנו לא הצליחו שחקניו של בלאט לחזור. ג'אמון לוקאס הוליך את קלעי מארוסי עם 15 נקודות וקיבל סיוע מבילי קיז שקלע 4 מ-5 מחוץ לקשת בדרך ל-14 נקודות. פאט קלאייטיס ודימיטריוס מאברואידיס הוסיפו 11 נקודות כל אחד. ג'רמי ריצ'ארדסון היה האיש של בלאט על המגרש וקלע 20 לאריס, כשרק קיקי קלארק סייע לו עם 16 נקודות למפסידים.

פנאתינייקוס המשיכה לשייט בליגה היוונית, כשהפעם הביסה בחוץ את קולוסוס 60:80, וסיימה במקום הראשון. המארחים דווקא הצליחו לעצור היטב את שחקניו של ז'ליקו אוברדוביץ' במחצית הראשונה, וירדו בהפסקה בפיגור נקודה בלבד,35:36. אלא שאז הגיע הרבע השלישי, והאורחים פתחו מבערים. ריצת 7:25 של פנאתינייקוס הביאה אותם ליתרון גדול ממנו המארחים כבר לא חזרו. ניקולה פקוביץ' הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 17 נקודות, בעוד אנטוניוס פוטסיס הוסיף 12. לקולוסוס: מאנולופולוס 13.

המדורגת שניה, אולימפיאקוס נאלצה לעבוד קשה יותר, אך גברה לבסוף על פאנליניוס 91:94 אחרי הארכה. שחקניו של ינאקיס לא הצליחו לבצע את הבריחה לאורך כל המשחק, ובמצב של שיוויון 81:81 הלך המשחק להארכה. שם הצליחו האדומים לפתוח פער 6, ופאנליניוס הרימה ידיים. שחורציאניטיס וג'וש צ'ילדרס הוליכו את קבוצתם עם 16 נקודות כל אחד, בעוד תיאדורס פאפאלוקאס וליינאס קלייזה הוסיפו 12. לפאנליניוס: רודריק בלייקני 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully