וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לרבע גמר טורניר שטוטגארט

הטניסאית הישראלית המשיכה במומנטום, כשגברה על אגניישקה רדוואנסקה (8 בעולם) 3:6, 7:6, 2:6 ועלתה לרבע הגמר

גם בחלומות הורודים ביותר שלה, שחר פאר לא ממש האמינה שהיא תצליח כבר בטורניר ההכנה הראשון שלה לרולאן גארוס, היא תנצח את המדורגת 8 בעולם. הטניסאית הישראלית, המדורגת 20 בעולם, פגשה בסיבוב השני של טורניר שטוטגרט (פרסים בסך 700 אלף דולר) את אגניישקה רדוואנסקה, הפולניה המצוינת, וניצחה אותה 3:6, 7:6, 2:6, כשהיא עולה על חשבונה לרבע הגמר.

פאר, שנעצרה בחודש שעבר על ידי קים קלייסטרס בשלבים המוקדמים של טורניר מיאמי, הראתה הרבה אופי הפעם על החימר בגרמניה נגד יריבה עדיפה ממנה על הנייר, והשלימה ניצחון שני בטורניר אחרי שאתמול היא גברה על פולינה הרצוג בשלוש מערכות. הפולניה, שלא זכתה השנה עוד בתואר ונעצרה ברבע הגמר במיאמי, הייתה חלשה ואיפשרה לפאר לנוע היטב על המגרש.

שני המשחקונים הראשונים דווקא נפתחו בצורה רעה מבחינת פאר, שלא נכנסה למשחק, נשברה במשחקון הראשון ואת השני היא הפסידה על האפס. שני המשחקונים הבאים היו בשליטתה של הישראלית, שהחזירה עם שבירה משלה והשוותה ל-2:2, כשגם בהמשך המומנטום שלה עשה את שלו, בזמן שרדוואנסקה הרבתה בטעויות בלתי מחויבות, נפלה לפיגור 5:2 ובהמשך הפסידה 6:3 במערכה.

פאר המשיכה עם התעוזה גם בפתיחת המערכה השנייה, עלתה לרשת והשיגה שבירה כבר במשחקון הראשון, אבל רדוואנסקה התעוררה והשיגה משחקון שהשאיר אותה בפיגור 2:1. משחקון רדף משחקון, וכל אחת הצליחה לשמור על ההגשות שלה עד שפאר נשברה במשחקון החמישי, בעוד הפולניה המשיכה עם המהפך בדרך לשוויון 4:4 ו-5:5. אלא שבמשחקון ה-11 ההגשות של רדוואנסקה היו איומות, פאר ניצלה זאת, עלתה ל-5:6, אבל נשברה בחזרה והשתיים הלכו להכרעה בשובר שוויון.

פאר פתחה את שובר השוויון נחושה יותר ושברה את הנקודה הראושנה, אבל נשברה בהמשך ועם טעות כפולה היא פיגרה 2:1. את שתי הנקודות הבאות פאר שברה בחזרה ועלתה ל-2:3, אבל ההגשות הרעות של השתיים המשיכו את נדנדת היתרון. אלא שרדוואנסקה עלתה ל-3:5 והשלימה 4:7 בדרך לניצחון 6:7 במערכה כולה.

אל המערכה השלישית התייצבה פאר עם הרבה ביטחון למרות ההחלקה במערכה הקודמת, כשהיא מנצלת את השיברון המנטאלי של יריבתה על מנת לנצח את כל חמשת המשחקונים הראשונים, בלי בעיות מיוחדות. רדוואנסקה עוד הצליחה לנצח את המשחקון השישי ושברה בשביעי, אלא ששם זה נעצר. פאר שברה בחזרה וסגרה משחק מצוין עם נקודה נפלאה על הקו, בדרך לשלב הבא.

זהו ניצחונה השלישי של פאר על רדוואנסקה, שניצחה עד היום את פאר במפגש האחרון בין השתיים לפני שלוש שנים בציריך. הניצחון של הישראלית מזכה אותה במפגש נגד דינארה סאפינה, המדורגת 2 בטורניר, או אגנס שבאיי ההונגריה ברבע גמר הטורניר.

סלע בסיבוב השלישי ברודוס

לאחר שהתגבר אמש על אלכסנדרוס יאקופוביץ' היווני (499 בעולם), עלה הערב דודי סלע לסיבוב השלישי של טורניר הצ'לנג'ר ברודוס (על סך פרסים של 30 אלף יורו) אחרי שגבר על ריימון סלייטר (182), ההולנדי בן ה-32.

המחבט הישראלי הבכיר (2 בטורניר, 67 בעולם) חבט ארבעה אייסים במערכה הראשונה, בדרך לניצחון 4:6. סלייטר השתפר בסט השני ואף הציל שתי נקודות שבירה על מנת לכפות שובר שוויון, אלא שבסופו של דבר השכיל סלע לנצח גם את המערכה השניה, 6:7, כדי להעפיל לשלב הבא, שם יחכה לו המנצח בין ז'יל מולר וסמואל גרות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully