וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני יוצא להגנת פומפי

נשיא אופ"א מאשים את הפרמייר ליג במצב הקבוצה: "הם היו צריכים לראות שהקבוצה נמצאת בסכנה לפשוט רגל וליפול"

אז מי אשם במצבה של פורטסמות, שתידרדר בעונה הבאה לצ'מפיונשיפ, ונראה שיהיה לה לא פשוט להתגבר על חובות בסך 119 מיליון ליש"ט? אם חשבתם שהנהלת פומפי אשמה במצב הקבוצה, נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, מטיל את האשמה דווקא על הפרמייר ליג.

אם ריצ'ארד סקודאמור, מנכ"ל הפרמייר ליג, האשים את פומפי ואמר שהקבוצה הגיעה למצב הזה בשל "ניהול כושל", פלאטיני יוצא להגנת הקבוצה. "אני לא בעד ליברליזם נרחב כמו זה שקורה עם המועדונים באנגליה. אני לא מומחה בכלכלה, אבל היה קל להבין שמועדונים כמו פורטסמות נמצאים בסכנה גדולה לפשוט רגל וליפול. אנחנו צריכים לשמור על מועדונים כאלה. למה המועדון שזכה בגביע ב-2008 הפסיד 50 מיליון ליש"ט?.

"כשהייתי צעיר, אני זוכר שראיתי אנשים שאין להם כסף קונים פררי, ואז בגלל הפררי הם היו משיגים את הבנות הכי טובות. זה לא נכון", המשיך פלאטיני. "זה מה שקורה בכדורגל: אין לך את הכסף לקנות את השחקנים, אבל אתה מביא את השחקנים בסופו של דבר ואתה מרמה וזוכה בתואר. זה לא נכון".

ואיפה הפרמייר ליג אשמה? "אם היינו יכולים להציג את הקריטריונים הכלכליים שלנו שנה קודם לכן, זה בוודאי היה עוזר להקל על הבעיות של פורטסמות", הוסיף. "רגולציה זה לא כל הפיתרון. יש כמה דוגמאות של מועדונים בליגות שהיו תחת רגולציה כבדה יותר מאשר בפרמייר ליג שנקלעו לקשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully