וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני מתחיל לפרק את החבילה

"סאן": מנצ'סטר סיטי תשחרר את אדבאיור, רייט פיליפס, ברידג' ואיירלנד כדי להנחית את טורס. שלבי מצ'רלטון יחתום בליברפול

האם מנצ'סטר סיטי הולכת להיפטר מהשחקנים המובילים שלה? ב"סאן" מדווחים הבוקר (רביעי) כי המנג'ר רוברטו מאנצ'יני מתכנן למכור את עמנואל אדבאיור, שון רייט פיליפס, ווין ברידג' וסטיבן איירלנד הקיץ. המאמן האיטלקי ייקח פיקוד על נושא ההעברות של התכולים ועשוי לפתוח את קרבות השוק עם עסקה להעברתו של פרננדו טורס מליברפול תמורת 50 מיליון ליש"ט.

אדבאיור, שכבש 13 שערים ב-28 משחקים העונה, הגיע לסיטי מארסנל תמורת 25 מיליון ליש"ט בקיץ הקודם. רייט פיליפס הגיע לקבוצה בקיץ 2008 מצ'לסי ופתח העונה בשישה משחקים, כשלא הצליח להסתדר עם המאמן האיטלקי. ברידג', שחקנה לשעבר של צ'לסי, עבר לסיטי בינואר 2009, אבל סבל מפציעות העונה והיה מוטרד מן הסתם גם בפרשת הבגידה שאירעה מחוץ לדשא עם ג'ון טרי. איירלנד שיחק בסיטי במשך כל הקריירה המקצוענית שלו.

בינתיים הקבוצה מתכוננת למשחק החשוב שלה בשבת נגד אסטון וילה, כאשר שתי הקבוצות נמצאות במירוץ לכרטיס האחרון לליגת האלופות.

למפארד לא אוהב דיבורים

ובינתיים המאבק האמיתי בליגה בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד ממשיך להתחמם בגזרת התקשורת. אחרי שבשבוע שעבר אלכס פרגוסון הלחיץ את הכחולים ואמר שהקבוצה מתקרבת לאליפות, פרנק למפארד מתעקש שקבוצתו לא נלחצת מזה. "הדיבורים אינם חשובים", אמר הקשר לדיילי סטאר. "כל מה שחשוב הוא הריכוז במחנה האימונים ובמשחקים". למפארד המשיך לדבר על המפתחות לזכייה באליפות, והוסיף: "אנחנו חייבים להגיע למשחקים בגישה הנכונה כדי להשיג את התוצאה הנכונה".

ג'ונג'ו שלבי עבר את הבדיקות הרפואיות בליברפול

ליברפול הודיעה היום כי הקשר ג'ונג'ו שלבי מצ'רלטון עבר את הבדיקות הרפואיות ויחתום על חוזה בקבוצה ב-10 במאי. האדומים הסכימו לשלם 1.7 מיליון ליש"ט עבור השחקן בן ה-18. "ג'ונג'ו הוא שחקן אנגלי צעיר מרגש", אמר כריסטיאן פורסלו, מנכ"ל הקבוצה. "ההחתמה שלו היא חלק מהאסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו ואנחנו כבר מצפים לקבל אותו". שלבי הוא השחקן הצעיר ביותר ששיחק אי פעם בצ'רלטון, אחרי שערך את הופעת הבכורה שלו ב-2008 כשהיה בן 16 ו-59 ימים בלבד. הוא כבש שמונה שערים ב-48 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully