וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קופה חזר למגרשים, פ.ס.ז' הובסה

השוער הוותיק שב אחרי פציעה ארוכה, אך הושפל עם חבריו ב-4:0 בגרנובל. לה מאן בדרך לליגה השנייה, אחרי 1:1 עם מונאקו

בזמן שחברתם לליגה, ליון, מנסה להעפיל לגמר אירופי ראשון בתולדותיה, מונאקו ופריס סן ז'רמן ערכו הערב (שלישי) את משחקי הליגה שלהן במסגרת המחזור ה-35. שני המשחקים הוקדמו בעקבות העובדה כי השתיים תיפגשנה בשבת בגמר הגביע הצרפתי בסטאד דה פראנס. מונאקו, הנציגה הצרפתית האחרונה שהופיעה בגמר האלופות, הוציאה 1:1 בלה מאן וקירבה אותה לליגה השנייה, בעוד הרכב משני של פ.ס.ז' הובס 4:0 בגרנובל.

לה מאן ידעה שזו ההזדמנות הכמעט אחרונה שלה לשמור על סיכוי להינצל, כשהיא מרוחקת שמונה נקודות מסנט אטיין שנמצאת מעל הקו האדום, אבל כל שהשיגה מול מונאקו בבית היה 1:1 מאכזב. 10 דקות חלפו וכבר מתיו דוסבי הצעיר הבקיע מחמישה מטרים את הרביעי שלו העונה. למונאקו התשיעית לא באמת היה על מה לשחק, במיוחד לפני הגמר החשוב בשבת, אבל שחקניה שמרו על ספורטיביות והשוו בדקה ה-48 מרגלי המחליף מוסא מאזו. השוער דידייה אובונו שמר את לה מאן במשחק עם הצלת פנדל של ננה (58) אבל לה מאן השיגה רק נקודה ונותרה עמוק מתחת לקו האדום.

משחקה של פריס סן ז'רמן בגרנובל עמד בסימן חזרתו לפעילות של גרגורי קופה, אך נועלת הטבלה לא התחשבה בו והביסה בקלילות 0:4 את קבוצת הנוער המחוזקת שהעלה אנטואן קומבוארה. השוער הוותיק קרע את הרצועות ונעדר יותר מחמישה חודשים, אך כעת חזר לאיתנו וצפוי לפתוח גם בגמר הגביע בשבת. לורן באטלס לא עשה לקופה הנחות ובדקה ה-26 ירה כדור אדיר מ-20 מטרים לחיבורים. דקה לסיום המחצית ניקולא דיוז נגח לרשת את השני, נאסים אקרור נעץ את השלישי (65) ודניאל ליובויה סגר עניין מול האקסית (68). בזכות הניצחון לגרנובל יש 19 נקודות והיא נמנעה מהתואר המפוקפק "הקבוצה הגרועה בהיסטוריה של הליגה הצרפתית" (שייך ללאנס, עם 17 נקודות בעונת 1988/89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully