וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר יד: מכבי ראשל"צ ניצחה ועלתה ל-0:2 בסדרה

שחקניו של מאור ניצלו עוד יום חלש של הפועל ראשל"צ ועידן מימון, ניצחו 21:31 ויכולים לחגוג אליפות במשחק ביום שישי

כמה ממתינים בסבלנות חובבי ענף הכדוריד לקלאסיקו שלהם בין מכבי להפועל ראשון לציון. אחרי שני משחקי הגמר בין שתי האימפריות של הענף, אפשר לומר שלא לזה פיללו אותם חובבים. אם במשחק הראשון הפועל נראתה פתטית, הפעם היא נעלמה כמעט לגמרי במשך 60 דקות, ספגה הפסד 31:21, נפלה לפיגור 2:0 ורק נס ימנע ממנה לראות את היריבה המושבעת חוגגת את האליפות.

גל אברהם, יוהאן רושקה ואריאל רוזנטל היו הבולטים אצל קבוצתו של גלעד מאור, והעלימו לחלוטין כל זכר מהקבוצה של עידן מימון, כשהקפטן האדום היה שוב חלש ולא הצליח להביא את היכולת שלו לידי ביטוי. בהפועל קיוו להשיג אליפות שנייה מאז 2004, אבל בינתיים זה פשוט נראה רחוק, כשנראה שהצהובים בדרך הנכונה לאליפות חמישית בשש השנים האחרונות. ביום שישי יוכל גלעד מאור לחגוג את האליפות בבית מכבי עם 0:3 חלק בסדרה, ולמרות שהמאמן משדר שזה לא גמור, נראה שרק נס יציל את וובה זייקמן מסוויפ.

מהלך המשחק

הפועל ראשון לציון עלתה בהרכב עם אנדריי קמישב, שחר מיארה, אמיר לנגליב, עידן מימון, אנדריי וסיוק, יותם טל ואייל שור. מכבי ראשון לציון פתחה עם יוליאן סטראט, עופר לוזון, יואב נאמן, ג'ו מתתיה, גל אברהם, יוהאן רושקה ואריאל רוזנטל.

נאמן פתח חזק את המשחק עם שני שערים למכבי, אבל מימון ומיארה עם שני שערים הפכו את המומנטום לטובת האדומים. רושקה נכנס לעניינים בזמן ועם שני שערים שלו שמר את המשחק צמוד. בניגוד למשחק הקודם, הפעם מימון הגיע חד למשחק ודאג לרוב השערים אצל קבוצתו ברבע השעה הראשונה של המשחק, אבל מכאן עבר המומנטום ללבוש צהוב, כשמכבי צעדה ביתרון של שני שערים, יותם טל הורחק לשתי דקות, והאלופה דהרה בהמשך ליתרון ארבעה שערים. ברק פריד המשיך את היכולת הטובה שלו מהפתיחה ותרם עם שער נוסף שהעלה את קבוצתו ל-9:14, כשהמחצית הסתיימה ב-11:16 לצהובים.

רושקה פתח את המחצית השנייה עם שער, שהעלה את ההפרש לשישה שערים. אנדריי וסיוק שפגע בגסות בשחקן מכבי, הורחק בהצלבה והשאיר את קבוצתו בנחיתות מספרית למשך כל המשחק. אריאל רוזנטל המשיך להתעלל באדומים, שלא ניצלו יתרון מספרי, נתקעו בהתקפה ואיפשרו לצהובים לחגוג מכל עמדה. זייקמן הזעיק מהספסל את מושיקו אלימלך, שוער נבחרת הנוער, שקיבל את ההזדמנות במקום קמישב המאכזב. גיא כהן ניצל שתי מתפרצות מצוינות כדי לצמק את הפער לחמישה שערים בלבד רבע שעה לסיום. אברהם לא נתן לאדומים לחגוג יותר מדי וביטל את ההתלהבות עם שער שהחזיר את ההפרש לשישה שערים. חן בירנבאום ממכבי ראה כרטיס אדום, אבל ההמשך נראה כמו גארבג' טיים מתמשך ובסיום 21:31 למכבי.

כבשו להפועל ראשון לציון: עידן מימון 5 שערים (ארבעה פנדלים), יותם טל ושחר מיארה 3 כל אחד, ניר גרינברג, מקסים ציפרמן וגיא כהן 2 כל אחד, אנדריי וסיוק, אייל שור, אמיר לנגליב ועידן יעיש 1 כל אחד.

כבשו למכבי ראשון לציון: אריאל רוזנטל 8 שערים, ברק פריד, גל אברהם (שלושה פנדלים) ויוהאן רושקה 6 כל אחד, יואב נאמן שניים, חן בירנבאום, דניאל פרידמן, עופר לוזון ודור גבע 1 כל אחד.

זייקמן: "הייתה פה יד קלה על ההדק של השופטים"

גלעד מאור, מאמן מכבי, נשאל בסיום האם האמין שקבוצתו תנצח בהפרש כה גבוה, ואמר: "לא חשבתי שזה יהיה ככה, אבל הפרש של עשרה שערים זו תוצאה של קבוצה שהגיעה מוכנה לגמרי. הגענו מפוקסים וניצחנו במחצית הראשונה. ההצלבה של ואסיוק שהגיעה לו, קצת פגעה בנו, הייתה ירידת מתח". למרות הניצחון המרשים, מאור מסרב לשמוח: "הסדרה עוד לא גמורה עד שלא גוזרים רשתות. אף אחד פה לא חוגג. אנחנו נותנים כבוד לאדומים, אנחנו צריכים לנצח עוד משחק אחד".

ברק פריד, שהצטיין במכבי, הוסיף: "רצינו לנצח פה ולהביא את ההכרעה אלינו ואני שמח שהגשמנו את זה בזכות עבודה קשה". אריאל רוזנטל, שהציג משחק מצוין מבחינתו, אמר: "באנו מוכנים טקטית, ידענו שניקח את ההובלה בחצי הראשונה ושיחקנו מאוד ממושמע. אנחנו מאוד מכבדים את הפועל ראשון לציון, אבל ידענו שאם נבקיע הרבה נגשים את המטרה שלנו".

וובה זייקמן התקשה למצוא מילים ולהסביר עוד הפסד כואב, ואמר בסיום: "אני משחק חצי משחק פחות שחקן. קשה להגיד למה קורים כאלה דברים. אני חושב שככה הורסים את המשחק. החלטות כאלה של הצלבות לא מקבלים בחיים. איפה איגוד השופטים? פה יש יד קלה על ההדק. הקבוצה לא יכולה לשחק ארבעה או חמישה שחקנים כל המשחק". על ההמשך אמר המאמן: "עכשיו התוצאה 0:2, ואנחנו צריכים לקחת שלושה משחקים ברצף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully