וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לסיבוב השני בשטוטגרט

הישראלית התגברה על פולונה הרצוג (52), עם ניצחון 3:6, 6:3, 1:6 תוך שעה וחצי. בסיבוב הבא היא תפגוש את רדוואנסקה

שחר פאר פגשה היום (שלישי) בסיבוב הראשון של טורניר שטוטגרט (סך פרסים: 700 אלף דולר) את פולונה הרצוג, הסלובנית בת ה-19 (52 בעולם). השתיים נפגשו עד היום פעם אחת בלבד, אז ניצחה הישראלית, וגם הפעם הייתה ידה של פאר על העליונה על החימר בגרמניה עם ניצחון 3:6, 6:3, 1:6.

הטניסאית הישראלית הבכירה, שמדורגת 20 בעולם, קיוותה לשמור על מאזן מושלם מול הסלובנית שמדורגת במקום ה-52 בעולם. במערכה הראשונה ניצלה פאר הזדמנות שבירה אחת, הגישה היטב בעצמה וסגרה עניין עם 3:6. במערכה השנייה התחלפו היוצרות כשהמערכה הזו הלכה הרבה יותר קשה לפאר. הרצוג הצילה שש נקודות שבירה, לא פחות, שברה פעם אחת את ההגשות של פאר וניצחה 3:6 בדרך למערכה שלישית ומכרעת.

במערכה השלישית פאר כבר הופיעה חדשה, העלתה את אחוזי ההגשה שלה ל-92 בהגשות הראשונות, שברה פעמיים את הרצוג והשלימה את המשימה עם 1:6 נוח. פאר תפגוש בסיבוב הבא את אגניישקה רדוואנסקה שניצחה את אנה איבנוביץ' הדועכת (57) 6:7, 4:6.

גם בטורניר הזוגות עשתה פאר חיל כששיתפה פעולה עם קארה בלאק. השתיים מדורגות 3 בטורניר וניצחו 3:6, 4:6 את הצמד הצ'כי האנה ואווה בירנובה.

סבטלנה קוזנצובה (5 בעולם) צלחה את הסיבוב הראשון בטורניר היוקרתי, אבל לה זה הלך כבר הרבה יותר קל עם 1:6, 2:6 על קטרינה סרבוטניק הסלובנית (385 בעולם) תוך שעה ועשר דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully