וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם ברמת השרון: הפועל ת"א מסרבת לוותר על התלבושת

גוטמן לא מוכן להחליף את האדום-לבן בחצי גמר הגביע וברמה"ש חוששים מההוצאות. הפועל: "נקבע שאנחנו הביתיים"

עירוני רמת השרון מתרגשת לקראת הופעתה ההיסטורית בחצי גמר גביע המדינה, אך דבר אחד מעיב על הכנותיה להופעה ברמת גן: צבעי החולצות במשחק מול הפועל תל אביב. אנשי הקבוצה מהליגה הלאומית ביקשו מהנהלת הפועל תל אביב לשחק בצבעים אחרים, אך שם מסרו כי המאמן אלי גוטמן מסרב להחליף את צבעי האדום-לבן המשמשים גם את רמת השרון.

ההחלטה של הפועל גורמת לרמת השרון להחליף את התלבושות. מבחינת הקבוצה מדובר בהוצאות כספיות לא מבוטלות, שלא לדבר על כל הנלווה, קרי צבעי הדגלים של האוהדים ומוצרים אחרים. היו"ר מאיר יצחקי פנה מספר פעמים להנהלת הפועל, אך אלו טענו שהצוות המקצועי מסרב להחליף את הצבעים והשאירו את אנשי רמת השרון מתוסכלים.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "לא ברורה לנו ההתלהמות המלחמתית של רמת השרון. בהגרלה שנערכה לעיני מצלמות הטלוויזיה, מנכ"ל ההתאחדות ונציגי רמת השרון נקבע כי הפועל תל אביב, כקבוצה שהוגרלה ראשונה בהגרלה המדוברת, זכאית לזכויות המגיעות לקבוצה ביתית, קרי: חדר הלבשה גדול, בחירת צבעי התלבושת וספסל קבוצה ביתית. בפגישה שנערכה בשבוע שעבר בנוכחות נציגי קבוצות חצי הגמר וההתאחדות לכדורגל הובהר לרמת השרון על ידי הפועל תל אביב וההתאחדות לכדורגל כי עליהם להמציא תלבושת בצבע שונה מאדום-לבן כקבוצת החוץ במפגש. צר לנו כי קבוצת הכדורגל מרמת השרון רואה בכך פגיעה אישית בה ובאוהדיה, אך הפועל תל אביב לא תחליף את צבע התלבושת איתו היא משחקת במשחקי הבית בעשרות השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully