וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת חתמה על הסכם שת"פ עם שר הספורט של בלרוסיה

במסגרת ההסכם, ספורטאים ישראלים יתאמנו בבלרוסיה בחודשי הקיץ וספורטאים מבלרוסיה יתאמנו בישראל בחודשי החורף

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, ושר הספורט והתיירות של בלרוסיה, אולג קאצ'אן, נפגשו אתמול (שני) בירושלים וחתמו על מסמך לשיתוף פעולה בין המדינות. השרים סיכמו כי הספורטאים הישראלים יתאמנו בבלרוסיה בחודשי הקיץ, בענפים הנדרשים לכך, ואילו הספורטאים מבלרוסיה ינצלו את האקלים הישראלי ויתאמנו בישראל בחודשי החורף, אז מגיעה הטמפרטורה במדינה זו למינוס 30 מעלות.

כמו כן, סיכמו השרים על חילופי ידע שבמסגרתם תעמיד ישראל לרשות בלרוסיה מומחים לתחום רפואת הספורט ובלרוסיה תפתח בפני המאמנים הישראלים את האקדמיה להכשרת מאמנים. יצויין כי בעוד שבישראל אין מסלול אקדמי המעניק תואר "דוקטור לספורט", מסלול זה בבלרוסיה מוכר בישראל. השר קאצ'אן הביע את הסכמתו להכשיר מאמנים ואנשי מקצוע בתחום הספורט בישראל במסלול זה. עוד בפגישה סקרה השרה בפני השר הבלרוסי את פעילותה ויעדיה במשרד והדגישה את חשיבות פיתוח ספורט הנשים, כבר מגיל צעיר.

"מתקני הספורט של בלרוסיה יוצאי דופן ברמתם הגבוהה בכל קנה מידה", אמרה השרה לבנת. "אין ספק ששיתוף הפעולה עם בלרוסיה יכול לסייע לקידום הספורט והספורטאים בישראל הן באמצעות שימוש בתשתיות הספורט הגבוהות שלהם ובניסיון הרב שנצבר שם בתחומי האימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully