וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי: "זו עדות לאופי של שאר השחקנים שלנו"

מאמן אורלנדו היה מרוצה מהסוויפ על שארלוט, למרות הפאסיביות של דוויט הווארד. בפיניקס משבחים את הספסל

תגידו מזל טוב לאורלנדו מג'יק, הקבוצה הראשונה שהעפילה לסיבוב השני של פלייאוף ה-NBA, וגם היחידה שתעשה זאת בסיבוב הראשון העונה. החבורה של סטן ואן גנדי גברה גם הלילה (בין שני לשלישי) על שארלוט, בפעם הרביעית ברציפות, והפעם זה נגמר ב-90:99, שהעלה את המג'יק לשלב הבא בלי משחקים מיותרים, תרתי משמע.

החדשות הטובות מבחינת סגנית האלופה הם שאורלנדו השיגה ארבעה נצחונות לא מסובכים במיוחד ללא תרומה משמעותית מכוכבה, דוויט הווארד, שהסתבך בבעיית עבירות בכל המשחקים. הלילה הוא שיחק 23 דקות בלבד, בהן קלע שש נקודות. "אם הייתם אומרים לי שדוויט ישחק פחות מ-30 דקות למשחק בסדרה ונגמור אותה בסוויפ, הייתי אומר שאתם משוגעים", אמר מאמן המג'יק, סטן ואן גנדי. "אני חושב שזו עדות לשאר החבר'ה שלנו".

אשר לסדרה עצמה, הוסיף המאמן המשופם: "זו היתה סדרה מאוד קשה. התקשנו לקלוע ולהשיג זריקות, היתה לשארלוט יופי של תכנית משחק ושתי הקבוצות שיחקו מאוד קשה. אני גאה באינטנסיביות שלנו".

מנגד, שארלוט סיימה את הופעת הבכורה שלה בפוסט סיזן בסוג של מפח נפש, ובכך היא מצטרפת לקבוצות אקספנשן שהפסידו בסוויפים בביקור הראשון שלהם בפלייאוף, מאז עונת 1993/94 (אז היתה זו אורלנדו). על אף השמועות, מאמן הבובקאטס, לארי בראון, הבהיר שהוא יישאר בקרוליינה גם בעונה הבאה. "אני לא הולך לאמן בשום מקום אחר. כעת אלך הביתה לאשתי ושני ילדיי. אני אוהב לאמן יותר מכל דבר אחר, מלבד משפחתי. אני לא מתכוון לוותר על הרצון שלי להמשיך ולאמן".

כשהספסל של פיניקס מתפקד

הקבוצה המרשימה ביותר של משחקי הלילה היתה פיניקס, ששבה הביתה לאחר שהחזירה לעצמה את יתרון הביתיות, ועשתה את העבודה מול הקהל הביתי באריזונה. זה נגמר ב-88:107 גדול לסאנס על פורטלנד, וכעת רחוקה פיניקס ניצחון אחד בלבד מהסיבוב השני במערב. הסיפור הגדול במשחק היה זה של ספסל הסאנס, שתרם 55 נקודות, לא פחות, בראשות צ'אנינג פריי (20) וג'ארד דאדלי (19).

"כשכולנו מעורבים, קשה לנצח אותנו", סיכם דאדלי, ושמע את אלווין ג'נטרי משבח את הספסל גם כן. "הספסל עשה עבודה טובה, וכשפריי ודאדלי קולעים שלשות, זה עושה את כל ההבדל שבעולם עבורנו". סטיב נאש, שצירף ל-14 הנקודות שלו עשרה אסיסטים, מסכים: "כשהם משחקים ככה, אנחנו קבוצה טובה מאוד".

מנגד, פורטלנד תקווה לכפות משחק שביעי, אך קל זה לא יהיה מול סגנון המשחק המהיר של הסאנס. "אפילו כשניצחנו, שיחקנו את המשחק שלהם", הודה בסיום למרקוס אולדרידג'. "אנחנו לוקחים זריקות מהירות, וזה לא הסגנון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully