וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "הצלחה בדרום אפריקה תהיה זכיה בגביע"

על אף הפציעה, חלוץ נבחרת אנגליה מכוון גבוה לקראת הגביע העולמי: "אגיע רענן יותר". דיווח: גרנט מועמד לאמן את ווסטהאם

כפי שזה נראה כרגע, ווין רוני כבר לא ישוב לשחק עבור מנצ'סטר יונייטד בעונת המשחקים הנוכחית. הסופרסטאר הנפלא, שהחמיר את פציעתו בקרסול במשחק ליגת האלופות נגד באיירן מינכן, החמיץ את משחקי הליגה נגד בלקבורן וטוטנהאם, ולפני מספר ימים הודיע אלכס פרגוסון כי הכוכב שלו לא צפוי לשחק גם בשני המשחקים שנותרו לשדים האדומים בליגה העונה, נגד סנדרלנד וסטוק.

על אף הסיום המאכזב לעונה אישית יוצאת מהכלל, רוני משתדל לשמור על אופטימיות מסוימת, בעיקר בכל הנוגע לגביע העולמי המתקרב. "אני שמח ששיחקתי היטב בשנת מונדיאל, אבל עברתי כמה חודשים קשים מבחינת הפציעות. אני מאוכזב שהחמצתי את המשחקים האחרונים, אבל אם יש נחמה מסוימת, היא שככל הנראה אהיה רענן יותר לגביע העולמי".

ואם במונדיאל עסקינן, הרי שכוכב נבחרת אנגליה מאמין שלנבחרתו יש סיכוי להכות גלים בטורניר הנוצץ והמתקרב בדרום אפריקה. "יש לנו הרבה שחקנים מהרמה הגבוהה ביותר ומאמן נפלא. הצלחה בדרום אפריקה תהיה זכיה בגביע", הבהיר רוני. "בהחלט יש לנו נבחרת מספיק טובה לעשות זאת. במוקדמות שיחקנו מצוין. נתכונן היטב למונדיאל, ואני מקווה שנוכל להחזיר איתנו את הגביע הביתה".

גרנט הצטרף לבורסת השמות של ווסטהאם

לאחר שדווח בתקשורת הבלגית כי אברהם גרנט הוא אחד המועמדים המובילים לרשת את דיק אדבוקט במשרת המאמן הלאומי, מפרסם הבוקר (שלישי) "המירור" הבריטי כי ווסטהאם מעוניינת בשירותיו של המנג'ר הישראלי בעונה הבאה. מאמנם הנוכחי של הפטישים הוא ג'יאנפרנקו זולה המאכזב, שככל הנראה יצליח להציל את ווסטהאם מירידה העונה, אך לא הרבה יותר.

הקבוצה הלונדונית מדורגת במקום ה-17 באנגליה, ועל כן המנג'ר האיטלקי החביב לא צפוי להמשיך בשורותיה. על פי הדיווח בתקשורת האנגלית, זולה עצמו מעוניין לעזוב עקב חיכוכים עם ההנהלה החדשה. יחד עם גרנט מועמדים לתפקיד גם מאמן טוונטה, סטיב מקלארן, וכן מרטין יול ושחקן ווסטהאם לשעבר, סלבאן ביליץ' הפופולארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully