וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "גוטמן הוכיח כמה הוא מאמן גדול"

בהפועל ת"א חוגגים את הניצחון במשחק העונה ואת ההעפלה לפסגה ומשבחים את המאמן: "מגיע לו לעבור את העונה הזאת". אניימה: "אני בארץ החלומות, האליפות קרובה". נציגי סנטאנדר מתעניינים בורמוט, ליל וראן התלהבו מדה סילבה, מחמאות גם לידין

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

עם הירידה לחדר ההלבשה לאחר החגיגות על הדשא עם האוהדים ביציע בעקבות הניצחון על מכבי חיפה (0:1), לכולם בהפועל תל אביב היה ברור, חלום הדאבל קרוב מתמיד. השחקנים חגגו דקות ארוכות במקלחות וכולם רצו דבר אחד, שהעונה תיגמר כבר אתמול.

היטיב לתאר זאת וינסנט אניימה שאמר בסיום: "עכשיו אני נמצא בארץ החלומות, לקחת דאבל זה יותר מחלום עבורי. זו אומנם לא הפעם הראשונה שאני כל כך קרוב לתואר, הייתי קרוב לגביע כבר כמה פעמים, אבל הפסדתי. אנחנו צריכים להתרכז ולנסות להמשיך ברצף הניצחונות שלנו, כי יש לנו עוד שלושה משחקים עד לתום העונה שנהיה חייבים לנצח. עוד אי אפשר להגיד אליפות, אבל היא מאוד קרובה".

על המשחק עצמו אמר אניימה: "לחיפה היו את ההזדמנויות שלהם, הם לא ניצלו אותן. אנחנו ניצלנו את המצב שלנו, זה מה שעשה את ההבדל, שאנחנו לקחנו את הצ'אנס שהיה לנו וזה הכדורגל. זו לא אותה קבוצה מהעונה שעברה והשחקנים החדשים הם אלה שעשו את ההבדל".

על העתיד הלא ברור שלו באדום, סירב הניגרי להתייחס: " אני לא מדבר עם אף אחד על העונה הבאה. יש לנו עוד הרבה דברים לעשות השנה. אשאר או לא זה לא שיחה לעכשיו כי יש לי חוזה לעונה נוספת, כך שזה לא רלוונטי כרגע". דגלאס דה סילבה סיכם את הערב שכולו אדום כשאמר: "שיחקנו משחק ענק בקרית אליעזר. מעכשיו כל משחק זה כמו גמר גביע, בשביל לזכות באליפות. אם ננצח את שלושת המשחקים שנותרו, אז אנחנו ניקח את האליפות".

סנטאנדר בעקבות ורמוט

שני המנצחים הגדולים אתמול היו ללא ספק אלי גוטמן ומהראן לאלה. למרות שלאלה היה פצוע במהלך החודש האחרון ועלה עם זריקה, אתמול גוטמן התעקש להחזיר אותו לכושר. אפילו ביום העצמאות, כאשר הקבוצה הייתה בחופש, המאמן ירד עם החלוץ לחוף הים בחיפה והעביר איתו אימון אישי של שעתיים, כשהוא יודע כמה התרומה שלו הכרחית לקבוצה. "מגיע לאלי לעבור את העונה הזו", אמר אחד האדומים. "הוא עבר כל כך הרבה בכדורגל בשנים האחרונות והוא הוכיח אתמול וכל העונה כמה הוא מאמן גדול, ומהראן פשוט שחקן של משחקים גדולים. אין משחק מכריע שהוא לא כובש בו".

מעבר לשמחה, בהפועל יודעים שאולי יצטרכו לשלם בקיץ את מחיר ההצלחה העונה. ראסינג סנטאנדר, שנציגיה נכחו אתמול בקרית אליעזר, התרשמו מאוד מקשר הפועל תל אביב, גילי ורמוט, ונראה כי הספרדים מעוניינים מאוד בשירותיו לעונה הבאה. למרות זאת, עדיין לא היתה פניה רשמית מצד סנטאנדר אל הפועל תל אביב, או אל סוכניו של השחקן, אך בסביבתו של ורמוט מאמינים כי עד תום העונה סנטאנדר תבקש להיכנס למשא ומתן על השחקן, שבחוזהו קיים סעיף יציאה לחו"ל, בעלות של כחצי מיליון דולר. ורמוט כלל לא שולל הישארות בקבוצה הישראלית, במידה והפועל תל אביב תזכה באליפות, ותתמודד בעונה הבאה בליגת האלופות, ולחבריו אמר אתמול כי לשחק בשורות הפועל תל אביב במסגרת ליגת האלופות הוא אחד מחלומותיו הגדולים.

במועדון מקווים איתי שכטר, וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה ואפילו אביחי ידין יישארו בעונה הבאה, אבל לפני ההכנות והמחשבה על הרכש (שכבר נעשתה), בהפועל רוצים להיות מרוכזים בעונה הנוכחית ולסיים אותה עם דאבל. נראה שלאדומים יהיה מאוד קשה להשאיר את דה סילבה, שהותיר רושם מצוין על הנציגים הצרפתים של ליל וראן אתמול, ולא מן הנמנע שהן כבר ינסו להיכנס למשא ומתן בימים הקרובים עם הפועל, שדורשת על הבלם כשלושה מיליון יורו.

לברקוזן ואיינדהובן ימשיכו לעקוב אחרי שכטר, שאף הוא הותיר רושם חיובי על נציגיהם אתמול, אך מי שגרף את מירב המחמאות היה דווקא ידין. כרגע לגבי שלושת הישראלים אין עדיין הצעות ממשיות, אבל בסביבתם מעריכים כי עד לתום העונה הפועל תקבל פניות רשמיות ובקשה להיכנס למשא ומתן על כל אחד מהשחקנים.

שחקני הקבוצה יקבלו היום מנוחה וישובו מחר לאימונים שלמעשה יחלו את ההכנות לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד בשבת. לגוטמן כאב ראש חיובי לקראת המשחק, כשהוא יצטרך להחליט האם לעלות עם אותו הרכב או להחזיר זוראב מנטשאשוילי, שנעדר אתמול בגלל הרחקה, להרכב הקבוצה על חשבון דניאל דה רידר או ערן זהבי.

במועדון ממשיכים את מבצע הוזלת הכרטיסים. במשחק נגד מ.ס. אשדוד מחירו של כרטיס לשער 8 יעמוד על 80 שקלים ואילו מחירם של כרטיסים לשערים 10 (אוהדי הפועל) ו-11 (אוהדי אשדוד) יעמוד על 30 שקלים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully