וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך לפתיחת הליגה, גם יש מאמן לאומי

בישיבת מזכירות ההתאחדות לכדורגל סוכם כי העונה הבאה תפתח ב-21 לאוגוסט. חוזהו של פרננדז יחל ב-1 למאי

עדיין לא ברור אם שיטת הקיזוז תישאר גם בעונה הבאה של ליגת העל, אבל לפחות יש לה כבר תאריך פתיחה. בישיבת המזכירות של ההתאחדות לכדורגל סוכם היום (שני) כי המחזור הראשון של ליגת העל לעונת 2010/11 יתקיים ב-21 לאוגוסט. משחקי גביע הטוטו יחלו כבר ב-31 ליולי. על פי בקשת מועצת ההימורים, גביע הטוטו לליגת העל יהיה בנוי בעונה הבאה לא לפי בתים שייקבעו בהגרלה אלא לפי אזורים גיאוגרפיים.

בכל מה שקשור לנבחרת ישראל, הושגה הסכמה מלאה בין ההתאחדות לבין לואיס פרננדז, שהחוזה שלו יחל ב-1 למאי. יום לאחר מכן, פרננדז יגיע לארץ כדי לצפות במשחקה של מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה ולאחר מכן בחצאי גמר הגביע. טל בנין יהיה עוזרו של פרננדז, שאם ירצה עוזר נוסף, ימונה כזה.

בכל מה שקשור למשחקי הבית של נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות יורו 2012, פיפ"א ואופ"א קבעה כי ימי המשחקים משתנים לשישי ושלישי. למרות זאת הצליחה ההתאחדות לשכנע את גיאורגיה (משחק שהיה אמור להיות ביום כיפור), וקרואטיה שלא לשחק בשישי בערב. מלטה סרבה להקדים את המשחק ליום שישי אך הסכימה להקדים את המשחק ליום חמישי, מה שמותנה באישור אופ"א. אם אופ"א תאשר, תפנה ההתאחדות גם ליוון בבקשה להקדים את המשחק לחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully