וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "הרצון בקבוצה פשוט מדהים"

מאמן באיירן על שחקניו לפני ליון (ג', 21:45, ספ'5). ואן בומל: "אם נספוג שישה, נענה בחמישה". לופז: "חייבים לשנות גישה"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

חודש אפריל כבר כמעט מאחורינו, אפשר להריח כבר את ניחוחות המונדיאל באוויר, מה שאומר שהימים בהם אנחנו נמצאים הם ימי הכרעה בכל הליגות וגביעי אירופה. משחק כזה ייערך מחר (שלישי, 21:45, ספורט5) בסטאד דה ז'רלאן כשליון הצרפתית תארח את באיירן מינכן למשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות במטרה להפוך לקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בסנטיאגו ברנבאו ב-22 במאי. המשחק הקודם בין השתיים לפני שבוע נגמר כזכור ב-0:1 לזכות הגרמנים משער של אריאן רובן.

פואל: "משוכנע שנעשה את העבודה"

בליון, שזכתה למנוחה בשבת כדי להתכונן בצורה אופטימלית למשחק, מבינים שיהיו חייבים לשחק בצורה הרבה יותר התקפית בגומלין מול באיירן, כמו שהיטיב לבטא חלוץ הקבוצה ליסנדרו לופז. "הקבוצה חייבת לשנות את הגישה שלה לחלוטין", אמר הארגנטינאי לקראת המשחק, "אנחנו חייבים לבוא בגישה הרבה יותר חיובית".

גם מאמן ליון קלוד פואל התייחס לשינוי שחייב לבוא מחר: "שיחקנו עם ההאנדברייק במינכן, אבל עדיין יש לנו סיכוי בהתמודדות, למרות שלא הייתי מתנגד לכבוש שער חוץ במשחק הקודם", אמר המאמן. "נסענו למדריד והצלחנו להשיג את התוצאה המיוחלת, אני משוכנע שנעשה את אותו הדבר במגרש הביתי שלנו. אני מעדיף תסריט כזה, מפני שאתה משחק את הכדורגל הטוב ביותר שלך כשאתה זקוק לתוצאה. מבלי להגזים באופטימיות, אני חושב שיש לנו סיכוי טוב להעפיל פשוט על ידי המשחק הרגיל שלנו".

מלבד ז'רמי טולאלאן, שהורחק במשחק הקודם, ייאלץ פואל לחכות לרגע האחרון כדי לראות האם הבלם כריס, שנפצע במשחק הראשון ולא התאמן מאז, יהיה כשיר למשחק. שחקן שיחזור לסגל אחרי שלושה שבועות הוא ז'אן אלן בומסונג, שחזר להתאמן ביום שישי האחרון.

הרכב משוער: הוגו לוריס, אנתוני רבייר, כריס, ז'אן אלן בומסונג, עלי סיסוקו, קים קלסטרום, ז'אן מאקון, סזאר דלגאדו, מיראלם פיאניץ', מישל בסטוס, ליסנדרו לופז.

ואן חאל: "נסתדר גם עם 14 שחקנים"

אז הגנת ליון לא תצטרך להתמודד עם פרנק ריברי, שהורחק במשחק הראשון, אבל אריאן רובן בהחלט מדאיג אותם. הקשר ההולנדי, שכבש 20 שערים ב-31 משחקים העונה בכל המסגרות כולל את השערים המכריעים בחוץ מול מנצ'סטר יונייטד ופיורנטינה, יחפש גם מחר שער מוקדם שעשוי להכריע את ההתמודדות או לפחות להפוך את המשימה לכמעט בלתי אפשרית עבור ליון. מלבד ריברי, לואן חאל יש עוד מספר כאבי ראש, בעיקר בהגנה. הבוקר (שני) התבשר ההולנדי כי הקשר האחורי אנטולי טימושצ'וק חולה ובכלל לא הגיע לצרפת, כשהוא נוסף למרטין דמיקליס, דייגו קונטנטו ודניאל ואן בויטן שעדיין נמצאים בספק.

ואן חאל לא חיפש תירוצים: "הגעתי הנה עם 17 שחקנים, כך שגם עם השלושה הנוספים לא ישחקו, עדיין יש לי 14 בהם אני יכול להשתמש". לבאיירן יש את המאזן ההגנתי הגרוע ביותר מבין ארבע הקבוצות שנותרו במפעל והיא ספגה כבר 13 שערים העונה באירופה, ההולנדי לא מתרגש גם מזה. "אנחנו לא קבוצה שכל מטרתה היא להימנע מספיגת שערים", אמר, "לא אמרתי לשחקניי לשחק כך מתחילת העונה ולא אתחיל בכך דווקא מחר". גם קשר הקבוצה מארק ואן בומל, שנעדר מהמשחק הקודם בעקבות השעיה, התייחס למשחק ההגנה של הקבוצה: "ספגנו הרבה שערי חוץ העונה, אבל זו לא בעיה מפני שאם נספוג שישה שערים נענה בחמישה ונעלה", התלוצץ ההולנדי.

ואן חאל התייחס לאופי של הקבוצה שלו, שיגבור לטענתו על החסרונות בהגנה. "הרצון שלנו הוא מדהים, תמיד הצלחנו להישאר בחיים העונה. גם במשחקים בהם היינו בפיגור. כשאימנתי בהולנד והקבוצה שלי היתה צריכה לשחק נגד קבוצה גרמנית, נהגתי לומר לשחקניי שישחקו עד הסוף. הקבוצה שלנו בנויה מהרבה שחקנים גרמניים וזרים שמשחקים כבר הרבה זמן בגרמניה ומכירים את המנטליות הגרמנית".

הרכב משוער: האנס יורג בוט, פיליפ לאהם, דניאל ואן בויטן, מרטין דמיקליס, הולגר באדשטובר, אריאן רובן, בסטיאן שווינשטייגר, מארק ואן בומל, תומאס מולר, מריו גומז, איביצ'ה אוליץ'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully