וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "קשה לעמוד מול המשכורת של פרננדז"

26.4.2010 / 15:31

מאמן הנבחרת התייחס למעמד הכדורסל: "יש חוסר צדק". קטש: "אנחנו נחותים, יש פער בין הרמה האמיתית שלנו לבין הציפיות"

ברני ארדוב

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: דורון שטיין.

מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק, כינס היום (שני) את שחקני הסגל המורחב של הנבחרת לשיחה ראשונית לקראת תחילת ההכנות למוקדמות אליפות אירופה 2011, שייערכו הקיץ. שיבק ציין בפני השחקנים את הציפיות שלו מהנבחרת, תוכנית האימונים המסתמנת, ופרטים טכניים נוספים. בין השחקנים שהיו לראשונה בסגל המורחב נמצאים דיוויד בלות'נטל, שחקנה של מכבי תל אביב, שבעבר התחמק מלהגיע לסגל, ודגן יבזורי מגלבוע/גליל.

אפיק נסים לא יזומן בגלל שהוא מסיים את משחקיו בליגה האיטלקית השנייה מאוחר יחסית. שרון ששון נמצא בתוכניות, וליאור אליהו, שפצוע כעת, צפוי לחזור מהפציעה עד לתחילת האימונים.

הנבחרת תחל את אימוניה ב-29 ביוני, ואחרי עשרה ימים תיסע לטורניר בבלארוס שם תפגוש את הנבחרת המקומית ואת בולגריה. לאחר מכן תשוב הנבחרת ארצה, ובאמצע יולי תיסע לשני משחקי אימון בפורטוגל. לאחר מכן תקיים בארץ משחק אימון נגד נבחרת בלגיה. שבוע לפני פתיחת מוקדמות אליפות אירופה תקיים הנבחרת טורניר בינלאומי בארץ בהשתתפות נבחרות בלגיה, אנגליה והולנד.

שיבק, ביחד עם עוזריו דן שמיר ועודד קטש, קיים היום שיחה עם עיתונאים. "קיימנו מפגש בין השחקנים שמועמדים להיות ברשימת השחקנים שתוזמן לפתיחת האימונים", פתח את דבריו המאמן, "כמובן שהשחקנים שלא משחקים בארץ לא היו פה, ויש כאלה שלא היו פה ויכול להיות שיזומנו. יש רשימה של 24 שחקנים שנשלחה לפיב"א, ומתוך ה-24 ייבחרו ה-16 שיוזמנו לתחילת האימונים".

לגבי בלות'נטל אמר שיבק: "שוחחנו עם דייויד, והודעתי לו שאני מזמין אותו לנבחרת. הוא הגיע לישיבה היום, שוחחנו על הנבחרת ועל אימוני הנבחרת, והסברתי לו כמה זה חשוב שיהיה בנבחרת. עודד ודן ייפגשו איתו במהלך השבוע כדי ללבן כמה נושאים שוב, ואז נודיע סופית על מעמדו".

לגבי שחקנים נוספים אמר המאמן: "דרור חג'ג' הוא אחד המועמדים להיות בין ה-16 האחרונים. לגבי יניב גרין, אני לא יכול להגיד בוודאות שהוא יהיה בנבחרת. אני לא מוותר עליו, העוזרים שלי יישבו איתו וילבנו איתו את הבעיות. עמרי כספי לא יהיה בתחילת האימונים, אך יהיה איתנו במשחקים. אשוחח עם המאמן שלו בסקרמנטו, ואציג את עמדתי לגבי שיתופו בליגת הקיץ. זאת לא הולכת להיות מלחמה".

לגבי שכרו היחסית נמוך אמר שיבק: "קשה מאוד לעמוד מול המשכורת של פרננדז. יש חוסר צדק מוחלט, חייבת להיות איזשהי פרופורציה בשכר של המאמנים לאורך כל שדרת המאמנים. הייתי סגן אלוף אירופה והרווחתי 2,700 שקל נטו כשאימנתי את העתודה. כל הטענות נכונות, אבל הכתובת היא לא איגוד הכדורסל, אלא אלה שמתקצבים את הכדורסל. אבל אני לא מתחסד, זה עדיין כבוד לאמן את הנבחרת".

כזכור תתמודד ישראל באוגוסט בבית אחד עם נבחרות איטליה, מונטנגרו, לטביה ופינלנד, כשהנבחרת שתסיים במקום הראשון תעפיל אוטומטית לאליפות אירופה בליטא, ואליה יצטרפו שתיים מתוך שלושת הסגניות הטובות של הבתים האחרים.

העוזר עודד קטש: "יש חוסר פרופרציה בין הציפיות לרמה האמיתית של הנבחרת. יש לנו הגרלה קשה, ואף אחד לא יעשה לנו הנחות. לאורך שנים שחקני הנבחרת הביאו אקסטרה, והוצאנו תמיד יותר ממה שציפו. זה מה שנצטרך לעשות הקיץ. אנחנו נחותים לעומת הנבחרות האחרות".

  • עוד באותו נושא:
  • אריק שיבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully