וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: פררו הודח בסיבוב הראשון

הספרדי הובס 6:0, 6:3 על ידי חיראלדו. קולשרייבר ניצח את קואבס ויפגוש את נדאל, גולביס ישחק מול פדרר, שניצח בזוגות

טורניר רומא מסבב המאסטרס 1,000, עם סך פרסים של 2.75 מיליון יורו, נפתח היום (שני) עם סנסציה גדולה כבר במשחק הראשון, כשסנטיאגו חיראלדו, המדורג במקום ה-76 בעולם, הביס 0:6, 3:6 את אחד משחקני החימר הטובים בעולם והמדורג 16 בעולם חואן קרלוס פררו הספרדי.

לחיראלדו הקולומביאני, שנאלץ לעלות מהמוקדמות ונזקק ל-58 דקות בלבד כדי לנצח, זו הפעם השניה בקריירה בה הוא מדלג על הסיבוב הראשון בטורניר מסבב המאסטרס, לעומת פררו הוותיק (30) שדורג בעבר במקום הראשון וזכה רק השנה בשני טורנירים על משטחי החימר. חיראלדו שבר חמש פעמים את ההגשות של פררו וזכה ב-60 נקודות מתוך 98 במשחק. הקולומביאני המפתיע יפגוש בשלב הבא את אנדראס בק, שניצח .2:6, 6:3, 4:6.

בהמשך, הצליח פיליפ קולשרייבר הגרמני לגבור על פבלו קואבס 7:6, 1:6, 4:6, וייאלץ לפגוש בסיבוב הבא למפגש כמעט חסר סיכוי את מלך החימר רפאל נדאל. גם הפתעות היו היום כשפבלו לורנצי האיטלקי ניצח 6:2, 4:6, 3:6 את אלברט מונטנייס וישחק בשלב הבא מול רובין סודרלינג, שהפסיד רק אתמול בגמר טורניר ברצלונה לפרננדו ורדאסקו.

ארנסט גולביס הלטבי לא התקשה מול מרכוס בגדאטיס והביס אותו 2:6, 2:6 אחרי שעה ועשר דקות ויפגוש את רוג'ר פדרר בסיבוב השני. גם ג'ון אייסנר האמריקאי העפיל לסיבוב השני אחרי שניצח 6:4, 6:7, 5:7 את הוראסיו סבאלוס, ויפגוש את המנצח בין תומאס בלושי ללאונרדו מאייר. איבן ליוביצ'יץ' ניצח את פול הנרי מתיו 5:7, 7:6, 0:6

איטלקי נוסף שניצח הוא פוטיטו סטארסה, שגבר 2:6, 2:6 על יאן האייק הצ'כי ויפגוש את המנצח בין דויד פרר ליבגני קורולב. גם גיז'רמו גארסיה לופז עלה לסיבוב השני אחרי 2:6, 2:6 על חואן איגנסיו צ'לה, ויפגוש בשלב הבא את המנצח בין מיכאיל יוז'ני ללייטון יואיט. חואן מונאקו ניצח 6:7, 5:7 את איגור אנדרייב ומחכה למנצח בין מיכאל ברר לויקטור האנסקו. ג'וליאן בנטו ניצח 6:7, 6:3, 6:7 את סם קוורי ויפגוש בסיבוב השני את המנצח בין פלוריאן מאייר לפיליפו וולאנדרי. גם תומאס ברדיך הצ'כי עלה לסיבוב השני כשניצח 3:6, 3:6 את מרסל גראנולר, ויפגוש את המנצח בין יורגן מלצר לסטניסלס וואוינקה השוויצרי.

רוג'ר פדרר פתח את עונת החימר שלו באופן רשמי במשחק זוגות, כשניצח יחד עם בן ארצו איב אלגרו 4:6, 6:7 את יוהאן ברונסטרום השבדי וז'אן ג'וליאן רוז'ר הצרפתי.

*יוני ארליך והראל לוי, שדורגו 3 בטורניר הזוגות ברודוס על סך 30 אלף יורו הודחו כבר בסיבוב הראשו, אחרי שהפסידו לדסטין בראון מג'מייקה וסימון שטאדלר 7:6, 4:6, 10:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully