וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ישראלביץ' ייעדר כשלושה חודשים

26.4.2010 / 12:50

קשר הצהובים אובחן כסובל מקרע חלקי ברצועות ברכו, עדיין לא ברור האם נפע גם ברצועה הצולבת. כרגע הוא אינו זקוק לניתוח

קשר מכבי תל אביב גיז'רמו ישראלביץ', שנפגע במשחק התיקו (0:0) במסגרת המחזור ה-32 נגד בני יהודה ביום שבת האחרון, ייעדר לתקופה של כשלושה חודשים, כך נודע היום (שני), לאחר שהקשר עבר בדיקת MRI.

כזכור, ישראלביץ' נפצע במהלך המחצית השנייה והוחלף מיד אחריו כיוון שלא יכול היה להמשיך במשחק. יומיים לאחר הפציעה נערך צילום לשחקן, שבסופו אובחן אצלו קרע חלקי ברצועות בברכו. עדיין לא ברור האם הרצועה הצולבת בברכו גם נפגעה, במידה שכן, אז תקופת ההיעדרות עלולה להתארך מעבר לתקופה הצפויה. ממה שעוד התברר, קשר הצהובים אינו זקוק כרגע לעבור ניתוח לאיחוי הפציעה. עם זאת, הצהובים נועצים עדיין ברופאים.

הפציעה של ישראלביץ', שעדיין לא ברור אם ימשיך במכבי, גומרת לו כמובן את העונה הנוכחית, כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיומה של הליגה ומכבי עדיין נאבקת על המקום השלישי ועל הכרטיס לאירופה. ישראלביץ' גם יפספס את תחילת אימוני הקבוצה בעונה הבאה, אם כאמור ימשיך בה, ואולי חלק ממשחקי המוקדמות של הליגה האירופית, במידה שמכבי אכן תתברג במקום המוליך לשם.

בתוך כך, קיבלו היום (שני) שחקני הקבוצה יום חופשי, כאשר מחר תחזור הקבוצה להתאמן ותחל בכך את הכנותיה לקראת משחקה במחזור הבא נגד מכבי חיפה ביום שני הבא באצטדיון בלומפילד. לסגל הקבוצה בשבת יחזור איגור טומאסיץ', שסיים לרצות עונש הרחקה לאחר שספג כרטיס אדום מול בית"ר ירושלים. גם הקשר הסרבי איביצ'ה אילייב, שלא נכלל בסגל מאז תחילת חודש פברואר, צפוי להתלבש למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully