וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאבי: "אפשר לחזור מלונדון עם מדליה"

הג'ודוקא ששב מאליפות אירופה עם ארד, מאושר ואופטימי אך שומר על זהירות: "זה לא אומר שזה יקרה בכל תחרות"

ברני ארדוב

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל

אריק זאבי, שזכה ביום שבת האחרון במדליית ארד באליפות אירופה, שב הלילה (בין ראשון לשני) לישראל וכבר הבוקר (שני) נערכה לו קבלת פנים בבית הוועד האולימפי בהדר יוסף. רשימה ארוכה של אנשים הגיעו לטקס שנערך לכבודו של זאבי, שקיבל בו צ'ק על סך של 25 אלף שקלים מיו"ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק, בעוד מאמנו של זאבי, אלכס אשכנזי, הסתפק במחצית הסכום - 12 וחצי אלף שקלים.

התגעגעתי לפורום הזה", אמר זאבי. "שנתיים שלא הייתה לי כזאת קבלת פנים, מאז המדליה האחרונה שזכיתי בליסבון ב-2008. אני כמובן מאוד שמח, אבל אני רוצה להחזיר את כולם לפרופורציות כי יש לנו נטייה לצאת מגדרנו אחרי הישגים ולחבוט לנו בראש אחרי כישלונות.

"אני יכול לחזור עם מדליה מכל תחרות, אבל לא בכל תחרות אני אחזור עם מדליה", הוסיף זאבי. "אני בסיטואציה שונה, אני בגיל אחר, במצב גופני אחר. אני עדיין מאמין בעצמי והמאמן שלי אלכס מאמין בי, אנחנו יכולים לחזור מלונדון עם מדליה ואנחנו מגיעים בכיוון אחר. אמרתי שאני נותן לעצמי צ'אנס אחרון - שנה שלמה לראות אם אני יכול להגיע ללונדון ולהצליח, כי רק להגיע ללונדון לא מעניין אותי. אלכס ואני הוכחנו שאנחנו צוות מנצח, יש לנו הרבה הישגים ביחד, אני שמח שחזרנו לעבוד ביחד".

זאבי התייחס אף לדור העתיד של הג'ודו הישראלי בסיום דבריו ואמר: "יש אמנם בור של כמה שנים בין הדור שלי ושל יואל (רזבוזוב) לדור של הצעירים, אבל יש פוטנציאל גדול בנבחרת, יש הרבה ספורטאים על המזרן ואין לי ספק שבעתיד היותר רחוק הג'ודו יחזור להיות הענף המוביל בארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • אריק זאבי
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully