וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו לבאדיה פוטר מהמבורג

יממה לאחר ההפסד להופנהיים ושלושה לפני הגומלין באירופה, הוחלט במועדון על פרידה, ואיך זה ישפיע על איתי שכטר?

הלחץ בהמבורג גובר לקראת רגעי ההכרעה של העונה. אמש (ראשון) הובסה הקבוצה בצורה מבישה, 5:1 על ידי הופנהיים במסגרת הבונדסליגה ושלושה ימים לפני הגומלין בחצי גמר הליגה האירופית מול פולהאם (0:0 במשחק הראשון בגרמניה), החליטו במועדון הגרמני על פרידה מהמאמן ברונו לבאדיה.

"ניתחנו את המצב שלנו אתמול בלילה, והבוקר החלטנו ביחד שאנחנו לא רוצים שהמצב הזה יימשך", הצהיר היו"ר ברנד הופמן, "עוזרו ריקרדו מוניז יאמן את הקבוצה עד תום העונה".

לבאדיה הצטרף להמבורג בתחילת העונה שעברה במקומו של מרטין יול, ולמרות פתיחה מבטיחה, העונה הנוכחית כבר הייתה אכזבה..

עוד קודם לידיעה על פיטוריו של לבאדיה, נטען בגרמניה כי המאמן איבד את אמון השחקנים, אך הוא (לבאדיה) טען כי הוא עדיין שולט בחדר ההלבשה. "אם קבוצה רוצה לשחק נגד המאמן שלה, אז היא קודם כל משחקת נגד עצמה", אמר, "אין בזה שום היגיון".

המבורג פתחה בצורה מצוינת את העונה בגרמניה והוליכה את הליגה, אלא שבמחצית השנייה של העונה היא חוותה ירידה קשה ביכולתה. ב-14 משחקיה האחרונים של הקבוצה היא השיגה שלושה ניצחונות בלבד, לעומת שישה הפסדים והידרדה עד המקום השביעי בליגה.

המבורג הציבה לה לעצמה למטרה להגיע העונה לגמר הליגה האירופית כיוון שבין היתר היא תארח אותו. כזכור, המבורג הייתה באותו בית עם הפועל תל אביב בשלב המוקדם ועלתה ביחד עם האדומים לשלב הבא. היא צלחה את השלבים הבאים, אלא שכעת היא ניצבת בסכנת הדחה על ידי ההפתעה של המפעל, פולהאם, שבעזרת משחק הירואי, חילצה תיקו ללא שערים והעבירה את ההכרעה לאנגליה, למגרשה, קרייבן קוטג'.

מי שפיטוריו של לבאדיה גם נוגעים לו הוא חלוצה של הפועל תל אביב איתי שכטר. כזכור, הקבוצה הגרמנית הביעה עניין רב בשעתו בשחקן האדומים, כאשר אמש דווח שלבאדיה הוא שזה שדוחף ולוחץ להחתים את שכטר. כעת, לאחר שלבאדיה יעזוב את הקבוצה, לא ברור אם היא תמשיך להילחם על שירותיו של שכטר, שמחוזר על ידי מספר קבוצות נוספות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully